Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Dr. Ing. Václav John Systémový specialista, Samostatné oddělení projektové kanceláře Konference dopravní infrastruktura 2019, Zámecký pivovar Litovel –
2
Vybrané právní předpisy
Zákon č.266/1994 Sb., o drahách Vyhláška MD č.177/1995 Sb. Nařízení Komise ( EU ) č.1299/2014 Směrnice Evr. Parlamentu a Rady 2001/14/ES Nařízení Evr. parlamentu a Rady ( EU ) 913/2010 EU Nařízení Evr. parlamentu a Rady ( EU ) 1316/2013 EU Zvyšování rychlostí na 200 km/h
3
Systematika vysokorychlostních tratí
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
4
Základní negativa a hrozby
Vliv na kapacitu tratí zejména ve vztahu k nákladní dopravě Časová náročnost přípravy Finanční náročnost Překrývání se úseků tratí s již připravovanými nebo realizovanými modernizačními akcemi Zvyšování rychlostí na 200 km/h
5
Základní pozitiva řešení
Zvýšení konkurenceschopnosti železniční dopravy v segmentu dopravní vzdálenosti nad 150 km Využití moderních železničních vozidel Plynulý přechod k výstavbě budoucích vysokorychlostních tratí Proražení omezující bariéry traťové rychlosti 160 km/h (část předpisová, bezpečnostní, ekonomická … ) Zvyšování rychlostí na 200 km/h
6
Zvýšení traťové rychlosti na 200 km/h
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
7
VELIM (včetně) – POŘÍČANY (mimo)
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
8
Velim ( včetně ) – Poříčany (mimo)
Součást 1. tranzitního koridoru Délka 14,1 km Šest úrovňových křížení s pozemními komunikacemi Čtyři stanice s úrovňovými přejezdy Akce se překrývá s navrhovanou investicí v rámci výzvy CEF Blending Call Zvyšování rychlostí na 200 km/H
9
CHOCEŇ - UHERSKO Zvyšování rychlostí na 200 km/h
10
Choceň – Uhersko Součást 1. tranzitního koridoru Délka 28,8 km
Jedenáct úrovňových křížení s pozemními komunikacemi Sedm zastávek s úrovňovými nástupišti Akce se překrývá s navrhovanou investicí v rámci výzvy CEF Blending Call Zvyšování rychlostí na 200 km/h
11
( DLUHONICE ) – PŘEROV - Olomouc
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
12
(Dluhonice ) – Přerov - Olomouc
Součást 3. tranzitního koridoru Délka 16,5 km Šest úrovňových křížení s pozemními komunikacemi Zvyšování rychlostí na 200 km/h
13
BŘECLAV - VRANOVICE Zvyšování rychlostí na 200 km/h
14
Břeclav - Vranovice Součást 1. tranzitního koridoru Délka 29,5 km
Jedno úrovňové křížení s pozemní komunikací, dvě úrovňová křížení se stezkami pro chodce Sedm zastávek s úrovňovými nástupišti Navazuje na připravovaný úsek VRT Brno - Vranovice Zvyšování rychlostí na 200 km/h
15
Projektová podpora řešení – Metoda čtyř pilířů
Příprava provozních zaměstnanců Příprava a realizace typových podpůrných projektů Zabezpečení vnější podpory Realizace vybraného úseku Zvyšování rychlostí na 200 km/h
16
Děkuji za pozornost Zvyšování rychlosti na 200 km/h Dr. Ing. John
Systémový specialista Samostatné oddělení projektové kanceláře © Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7, Praha 1
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.