Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Ptactvo našich krajů VNÍMÁNÍ, porovnávání, ZÁKLADNÍ MATEMATICKÉ POČTY,
ostré lineární uspořádání a jazyková průprava Kamila Vlčková
2
Kdo u nás přezimuje? SÝKORA KOŇADRA HÝL OBECNÝ STRAKAPOUD VELKÝ
KOS ČERNÝ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
6 8 5 7
4
6 4 5 7
5
4 9 8 6 7
6
6 4 5 7
7
4 6 8 5 7
8
4 7 5 6 3
9
6 5 6 7
10
4 5 6 7
11
6 4 6 7
12
4 5 5 7
13
3 6 6 4
14
Uspořádej od největšího po nejmenší
15
Uspořádej od nejmenšího do největšího
16
První hláska je … T S I D
17
Poskládej slovo S K O
18
Poskládej slovo L H Ý
19
Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje
Výukový materiál inspirovaný DUMem Vladimíry Paločkové
20
Metodický pokyn Integrovaný blok: Péče o přezimující ptactvo
Popis Děti vyhledávají stejné obrázky, určují počet přezimujících ptáků, procvičují se v určování pravolevé orientace. Očekávání a cíle Orientovat se v číselné řadě 1 – 10, chápat číslo jako počet prvků, orientovat se v pravolevé orientaci. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
21
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka připojená k PC, PowerPoint 2013 Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
22
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na snímku č.3 se děti seznámí s názvy 4 nejčastěji se u nás vyskytujících přezimujících ptáků. Snímky 3 – 8: Děti mají za úkol vyhledat na každém snímku jeden druh nestěhovavého ptáka (vyobrazený v levém horním rohu), mohou je jednotlivě označovat pomocí elektronického pera, poté určit správný počet V levé liště pod obrázkem hledaného druhu jsou v kruzích čísla animačním efektem. Při správné odpovědi kruh s daným číslem problikne zeleně, při špatné odpovědi se zbarví do červena. Na snímcích 9 – 13 si děti procvičují pravolevou orientaci. Snímky 14 – 16 jsou určeny pro řečovou výchovu. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
23
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Dětem můžeme vytištěné obrázky zalaminovat pro hry: Pexeso Kdo má víc? Černý Petr s využitím obrázku Čápa bílého (stěhovavý pták) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
24
Karty pro barevný tisk Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
25
Prvky polytechnické výchovy
Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušeností k učení Postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí Prožívat radost ze zvládnutého a poznaného Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
26
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.