Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zkušenosti s efektivním řízením provozu v úsecích s dočasným omezením

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zkušenosti s efektivním řízením provozu v úsecích s dočasným omezením"— Transkript prezentace:

1 Zkušenosti s efektivním řízením provozu v úsecích s dočasným omezením
Martin Bambušek Oblast dopravní telematiky Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl,

2 Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl, 16. 5. 2019

3 PŘÍČINY VZNIKU KONGESCÍ NA DÁLNICÍCH V ČR

4 Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl, 16. 5. 2019

5 Detekční vrstva: Přenosová vrstva: Vyhodnocovací vrstva: Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl,

6 Zobrazovací vrstva: Napájecí vrstva: Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl,

7 Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl, 16. 5. 2019

8 Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl, 16. 5. 2019

9 Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl, 16. 5. 2019

10 Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl, 16. 5. 2019

11 Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl, 16. 5. 2019

12 PŘÍNOSY SYSTÉMU ZIPMANAGER:
Systém prokázal velký potenciál pro snížení externích ztrát z kongescí a zvýšení plynulosti a bezpečnosti dopravy v místech dopravních uzavírek. Zvýšení propustnosti úzkého hrdla (cca 26 %). Dynamický model a řídící algoritmy jsou připraveny k integraci do systémů C-ITS. Stavebnicový způsob řešení přenosných systémů umožňuje využít systém pro různé schémata dopravních uzavírek včetně krátkodobých uzavírek. Systém je připraven k integraci další ITS technologie (detekce, LED panely, semafory atp.). Z technického pohledu systém prokázal dostatečnou spolehlivost. Detailní data ze systému mohou přispět k dalšímu výzkumu, efektivnímu plánování a poskytovat predikci vývoje dopravy. Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl,

13 OSTRÉ NASAZENÍ SYSTÉMU:
PILOTNÍ PROVOZY: D1 (178,00 – 182,00) směr Praha 2015 D5 (31,04 – 36,22) směr Praha 2016 D2 (11,90 – 3,20) směr Brno 2017 – 2018 OSTRÉ NASAZENÍ SYSTÉMU: D1 (11,98 – 15,65) oba směry 2018 D35 (292,80 – 294,90) směr Ostrava 2018 MOŽNÉ BUDOUCÍ NASAZENÍ SYSTÉMU: D1 (141,00 – 146,00) oba směry 2019 ??? D35 (292,80 – 294,90) směr Brno 2019 ??? D2 (3,00 – 11,00) oba směry 2019 ??? Konference dopravní infrastruktura 2019, Litomyšl,

14 Děkuji vám za pozornost
Martin Bambušek telefon: Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. Líšeňská 33a, Brno Tento příspěvek byl vytvořen za finanční podpory Ministerstva dopravy v rámci programu dlouhodobého koncepčního rozvoje výzkumných organizací na výzkumné infrastruktuře pořízení z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (CZ.1.05/2.1.00/ )


Stáhnout ppt "Zkušenosti s efektivním řízením provozu v úsecích s dočasným omezením"

Podobné prezentace


Reklamy Google