Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Strom pro zvířata Vnímání, jazyk a řeč
2
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
6
Použité odkazy Vlastní zdroje
7
Metodický pokyn Integrovaný blok: (příroda…)
Popis Děti se učí poznávat, jaká potrava chutná lesním zvířátkům Očekávání a cíle Děti dokáží vyhodnotit, čím přispět lesním zvířátkům do krmelce v zimním období Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
8
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na snímku číslo 2 se na kliknutí zobrazují jednotlivá zvířátka – děti se je snaží správně pojmenovat. Poté se zamýšlí nad tím, co by si nejvíce přála k vánocům pod (na) stromečkem. Kliknutím na konkrétní zvíře se jeho přání zobrazí na snímku. Snímek č. 3 nás již přivádí k zdobení vánočního stromečku pro zvířátka. Nejprve vybíráme obrázky, které si sebou do lesa nevezmeme. Poté klikáním na zbylé obrázky určujeme, komu dárek patří (ten se poté zavěsí na stromeček) Na snímku 4 – 5 si povídáme, kteří živočichové si pro svůj dárek přijdou ve dne a kteří v noci Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Děti mají možnost obrázky z PL vystříhat a přiřazovat dle pokynů na magnetickou tabulku Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Prvky polytechnické výchovy
Správně vyslovovat, ovládat dech, tempo i intonaci řeči Pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno Vyjadřovat samostatně a smysluplně myšlenky, nápady, pocity, ve vhodně zformulovaných větách Pojmenovávat věci a jevy ve svém okolí Zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušeností k učení Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.