Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni
2
Určit v řadě první, poslední
3
Určit v řadě první, poslední
4
První v řadě
5
Co je uprostřed
6
Co je poslední
7
Téma pro polytechnickou výchovu
• Oblast: Dítě a jeho psychika • Podoblast: Poznávací schopnosti • Integrovaný blok: Rozlišování, grafické vyjadřování • Téma: Orientace v řadě • Dosažené konkretizované výstupy: umí sledovat očima řadu, jmenuje objekty v řadě, vyhledá první a poslední Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
8
Pomůcky Prezentace určená k interaktivnímu řešení.
Notebook s dotykovou obrazovkou. Kartičky s obrázky z prezentace, KUMUČ Kuchyňka – pokud v MŠ je. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Metodický postup Využíváme prezentaci a děti řeší úkoly z prezentace podle pokynů učitele (snímky 2 až 6). Připravíme kartičky s obrázky podle prezentace. Děti pracují s magnetickými tabulkami, kladou obrázky do řady podle předlohy, podle pokynů učitele. Je možné vytisknout více kartiček s vybavením do kuchyně. Může následovat práce v kuchyňce, pokud je v MŠ. Děti pracují podle pokynů s konkrétním vybavením. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Použité zdroje Kliparty - office.microsoft.com
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.