Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAndrea Vacková
1
Obrázkové čtení Jazyk a řeč, poznávací schopnosti, myšlenkové operace, jemná motorika, koordinace ruky a oka
2
Text písně -1. sloka Sedí na jako mládenec, přiletěla k němu , dala mu
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
Vráno, vráno, já tě nechci, máš.
Text písně -2. sloka Vráno, vráno, já tě nechci, máš. hráš. A já tebe, milý , že ty v Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
4
Text písně- 3. sloka Já poletím přes vodičku, . A ty vrabče , milý vrabče, prohráš .
5
Notový záznam, slova k písni
6
Použité odkazy Vlastní ilustrace
Text písně, notový záznam - název publikace - PRACOVNÍ SEŠIT pro MŠ a první ročník ZŠ HUDEBNÍ VÝCHOVA Autorka textu Mgr. Jaroslava Fukanová Vydal MC nakladatelství Brno 2009 Vydání - první, 2009
7
Metodický pokyn Integrovaný blok: Příroda, svět kolem nás
Popis Materiál obsahuje text písně, notový záznam a obrázky slov, které děti popisují a vkládají do textu písně Očekávání a cíle Dítě bude umět převyprávět text písně pomocí obrázků a následně si ho zapamatuje Pozná a zvukově napodobí některé ptactvo Bude umět zacházet s jednoduchými rytmickými nástroji a správně intonovat Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
8
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Materiál obsahuje text, obrázky a notový záznam k písni „Sedí vrabec na kostele“. Děti si obrázky nejdříve společně pojmenují. Poté vkládají příslušné obrázky a za pomoci učitelky čtou celý text písně. Následně si píseň zazpívají s doprovodem hudebního či rytmického nástroje. Jmenují různé druhy ptactva a napodobují jejich hlasy. Na závěr společně děj pohybově improvizují. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Na magnetické tabulky připevníme nebo nakreslíme obrázky slov, chybějících v textu písně Při čtení nebo zpěvu písně děti ukazují příslušné obrázky, které nahrazují text Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Prvky polytechnické výchovy
Vyprávět text pomocí obrázků, s dopomocí otázek Správně vyslovovat Zapamatovat si krátký text Vnímat jednoduché písně, správně intonovat Správně zacházet s jednoduchými rytmickými a hudebními nástroji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.