Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Základní pojmy a pravidla chování na pracovišti
Stolničení – práce číšníka u stolu hosta Stolování – chování hostů u stolu
2
Základní pravidla chování na pracovišti
Včasný příchod Všechny pozdravíme Z pracoviště se můžeme vzdálit pouze se souhlasem nadřízeného Po skončení úkolu požádáme o další Odchod z pracoviště vždy ohlásíme Respektujeme příkazy nadřízených V době volna nenavštěvujeme pracoviště jako hosté I v době nepřítomnosti hostů zůstává na pracovišti alespoň jeden číšník Nikdy si nesedáme k hostovi Nevytváříme hloučky a netočíme se zády k hostům, nerušíme hosty
3
Jak by se neměl chovat číšník
4
Pravidla chování číšníka při obsluze hosta:
• vždy někdo zůstává na place • u stolu obsluhujeme všechny najednou • inventář odnášíme až si to host přeje • během služby uklízíme pokud máme čas • při účtování dodržujeme všechny pravidla
6
Pravidla chování číšníků v kuchyni:
PŘI VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTI JE TŘEBA DODRŽOVAT TATO PRAVIDLA: - host má vždy pravdu - přivoláme nadřízeného - hosta vyslechneme a nabídneme řešení - snažíme se vyhnout písemným stížnostem Pravidla chování číšníků v kuchyni: • dodržujeme veškerá pravidla • připomínky a stížnosti vyřizujeme z odpovědnou osobou • číšník odpovídá za vydané jídlo • všechny respektujeme
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.