Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Téma: Předmět a příslovečné určení
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Mgr. Eva Sixtová VY_32_INOVACE_10_Český jazyk pro 6. ročník_Předmět a příslovečné určení Téma: Předmět a příslovečné určení CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: červenec 2011
2
Anotace Text je určen pro žáky 6. ročníku. Každý žák pracuje na svůj pracovní list. Text na interaktivní tabuli slouží ke zpětné kontrole. Žáci si procvičují určování rozvíjejících větných členů-předmět a příslovečné určení.
3
Určete větné členy. Pt, Pu
Naposled viděl Jirku včera ve škole. Jana si koupila na ples nové šaty. V mateřské škole děti hrály zajímavé hry. Přes sobotu a přes neděli jsme vyhrabali listí. V soudní síni se všichni chovali tiše. Babička často vyprávěla svým vnoučatům pohádky. Karel odpoledne štípal za chatou dříví.
4
Správné řešení Naposled viděl Jirku(Pt-4.p.) včera(PUČ) ve škole(PUM). Jana si koupila na ples(PUM) nové šaty(Pt-4.p.). V mateřské škole(PUM) děti hrály zajímavé hry(Pt-4.p.). Přes sobotu(PUČ) a přes neděli(PUČ) jsme vyhrabali listí(Pt-4p.). V soudní síni(PUM) se všichni chovali tiše(PUZ). Babička často(PUČ) vyprávěla svým vnoučatům(Pt-3.p.) pohádky(Pt-4.p).
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.