Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace"— Transkript prezentace:

1 CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
Cílová skupina Spotová kampaň Mediaplán CÍL Osvěta CESTA Regiony CHARITA Benefiční pořady V.I.P. Diváci

2 ANO X NE Podle čeho poznáte úspěšnou kampaň?
Zaručí spot v ČT 100% úspěšnost kampaně? ANO X NE Podle čeho poznáte úspěšnou kampaň?

3 Proces/vývoj kampaně NÁPAD CÍL Cesta MEDIAPLÁN

4 Čím víc značek, tím víc ČT!
Prestiž nebo nálepka?! Čím víc značek, tím víc ČT! MEDIÁLNÍ PARTNERSTVÍ Intenzivní spolupráce Společný projekt BRAND – propojení Filmová a Doku tvorba Česká televize

5 Regionální působnost Chomutov a Ústí nad Labem Liberec Trutnov Karlovy Vary Praha Hradec Králové a Pardubice Plzeň a Klatovy Tábor a Jihlava Ostrava České Budějovice Brno Nemáme spot v celostátním vysílání, proto se nám nedaří prorazit = MÝTUS

6 Očima diváků

7 Děkuji za pozornost Jana Jurášová Manažerka charitativních aktivit
tel.: 261 


Stáhnout ppt "CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace"

Podobné prezentace


Reklamy Google