Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
Cílová skupina Spotová kampaň Mediaplán CÍL Osvěta CESTA Regiony CHARITA Benefiční pořady V.I.P. Diváci
2
ANO X NE Podle čeho poznáte úspěšnou kampaň?
Zaručí spot v ČT 100% úspěšnost kampaně? ANO X NE Podle čeho poznáte úspěšnou kampaň?
3
Proces/vývoj kampaně NÁPAD CÍL Cesta MEDIAPLÁN
4
Čím víc značek, tím víc ČT!
Prestiž nebo nálepka?! Čím víc značek, tím víc ČT! MEDIÁLNÍ PARTNERSTVÍ Intenzivní spolupráce Společný projekt BRAND – propojení Filmová a Doku tvorba Česká televize
5
Regionální působnost Chomutov a Ústí nad Labem Liberec Trutnov Karlovy Vary Praha Hradec Králové a Pardubice Plzeň a Klatovy Tábor a Jihlava Ostrava České Budějovice Brno Nemáme spot v celostátním vysílání, proto se nám nedaří prorazit = MÝTUS
6
Očima diváků
7
Děkuji za pozornost Jana Jurášová Manažerka charitativních aktivit
tel.: 261
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.