Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
KOLEKTIVNÍ SPORTY MATEMATIKA
2
KTERÝ HRÁČ DO TÝMU NEPATŘÍ
7 7 URČI POČET HRÁČŮ V TÝMU FOTBAL KTERÝ HRÁČ DO TÝMU NEPATŘÍ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
KLIKNI NA DVA STEJNÉ HRÁČE
URČI POČET HRÁČŮ V TÝMU KOŠÍKOVÁ KLIKNI NA DVA STEJNÉ HRÁČE
4
CO POTŘEBUJE HRÁČ KE HRANÍ ? PROČ GOLF NENÍ KOLEKTIVNÍ SPORT?
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
5
KOLIK HRÁČŮ HRAJE TENIS? ČÍM A PŘES CO HRÁČI HRAJÍ?
6
FLORBAL NA KTERÉ STRANĚ JSOU MODŘÍ HRÁČI ?
NA KTERÉ STRANĚ JSOU ZELENÍ HRÁČI ? 1 6 4 3 KOLIK NÁS HRAJE? POČÍTEJ ZLEVA DOPRAVA – ČERVENÉ ČTVERCE. KTERÝ MÍČ JE SPRÁVNÝ? VLEVO VPRAVO 2 5
7
Použité odkazy Vlastní ilustrace
8
Metodický pokyn Integrovaný blok: VNÍMÁNÍ
Popis Děti se seznamují se základní početní řadou, prostorovou orientací Očekávání a cíle Chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a dle potřeby je využívat Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Strana č. 2 na kliknutí nastupují hráči na plochu, a zároveň děti počítají nahlas – celkem 12 hráčů – označit hráče, který do týmu nepatří další možnosti práce : spočítat a vyjmenovat čísla dresů v horní řadě a v dolní řadě Strana č. 3 úkolem dětí je spočítat hráče v košíkové (tým tvoří 10 hráčů – na hřišti vždy jen pět), proto vytvořte stejné dvojice, které se střídají Strana č. 4 úkolem dětí je klikem na otazníky zjistit pomůcky, kterými se hraje golf a dále klikáním na hráče děti zjistí kolik hráčů hraje Strana č. 5 úkolem dětí je určit pomůcky ke hře – klikem na otazníky si ověří správnost, počet hráčů klikáním na každého hráče Strana č. 6 úkolem dětí je určit barvu hráče vlevo, vpravo, klikáním na červené čtverce počítají hráče při florbalu a klikem na míče zůstane správný míč Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Stolní hry - fotbal, hokej, košíková – určování počet hráčů, orientace v prostoru Hrací karty – lota, pexeso, kvarteto, puzzle se sportovní tématikou Kreslení sportovců Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Prvky polytechnické výchovy
Rozumět a používat základní pojmy označující velikost, počet, orientaci Orientovat se v číselné řadě 1 – 10, vyjmenovat, porovnávat, chápat číslo jako počet prvků Posoudit početnost dvou souborů, chápat pojmy více, méně, stejně Chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a dle potřeby je využívat Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2025 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.