Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: předmět: Psychologie prodeje
2
IV. PSYCHICKÉ JEVY CITY
3
CÍL Student objasní kategorii city
Na praktických příkladech vysvětlí důsledky jejich hraničních podob
4
CITY /EMOCE/ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5
EMOCE ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6
FUNKCE CITU orientační - ………………………………………………………………………………………………………………………………………………regulující -…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7
VLASTNOSTI CITU polarita / / ambivalence / / aktuálnost / /
nakažlivost / / adaptace / /
8
PROJEVY CITU City se projevují ve změnách činnosti různých funkcí:
9
PROJEVY CITU City se projevují ve změnách vnějších výrazů:
City je také možné předstírat / /.
10
Kontrolní otázky 1/ Jak se city projevují ve změnách vnějších výrazů
2/ Vyjmenuj některé vlastnosti citu
11
Děkuji za pozornost
12
Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.