Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu
1. ETAPA PROJEKTU Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu
2
CO SE PODAŘILO Vytvořili jsme prvních 14 CKP
Zapojilo se více jak 100 mateřských škol Zúčastnilo se přes 230 pedagogů Proběhlo 126 workshopů Úspěšně schválené dvě Zprávy o realizaci DP - mojí prací je dohlížet na celý projekt a jeho správné fungování..spíš než manažer mám raději slovo koordinátor..koordinuji všechny kroky, aktivity, akce, plánování tak, aby byl projekt úspěšný a hlavně smysluplný. LN - OG - aktivity, akce, vaše činnosti, výstupy apod.. Aby vše drželo odbornou linku, která se bude ubírat tím správným směrem..dozbíte se od ní, jak s konkrétně představuje, co vlastně bude vaěím úkolem (posláním) JB - leckdo ji zná osobně či z doslechu.. Dodává projektu know how, vědomosti, ,,to, na základě čeho získává projekt ten správný rozměr.. JB bude mít tohle setání hl slovo..ji si nejvíce poslechnete JH - komunikace s vámi HP - drží kasu, zná pravidla
3
KDO JSOU NAŠE CKP? Mateřské školy z velkých měst i malých obcí (Olomouc, Liběšice) Malotřídky sdružené se základní školou i MŠ s velkou kapacitou tříd Klasické mateřské školy i speciální MŠ (Turnov, Poruba) Školky, které běžně pracují s Klokanovým kufrem a ty, které se s ním setkaly poprvé Vedoucí pracovníci CKP jsou ředitelé i řadoví pedagogové
4
KONCOVÉ ŠKOLKY
5
TÉMATA WORKSHOPŮ Diagnostika dítěte předškolního věku I
Diagnostika dítěte předškolního věku II Hrubá motorika Jemná motorika Zrak Prostor a čas Matematika Řeč I Řeč II CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.
6
CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.
7
CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.
8
CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.
9
CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.
10
CKP = prostor pro sdílení zkušeností pedagogů a výměnu příkladů dobré praxe.
11
VÝSTUPY Z WORKSHOPŮ Z každého workshopu je vytvořeno shrnutí dodaných materiálů od CKP Vytváříme doporučení pro další činnost ve školkách Prezentujeme náměty a tipy na činnost i pomůcky od CKP
12
PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Diagnostika: Mnoho MŠ by přivítalo konkrétní doporučení, jak diagnostikovat děti v dnešních velmi početných třídách při minimálním překrývání pracovní doby učitelek.“ „Hrubá motorika: …ve dvou letech dítěte se dovednosti hrubé motoriky teprve stabilizují a mezi dětmi jsou veliké vývojové rozdíly, nedoporučujeme hrubou motoriku u dvouletých dětí diagnostikovat, ale pouze se znalostí vývojových řad pohybových dovedností nabízet adekvátní podněty k jejímu rozvoji.“
13
PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Hrubá motorika: Na většině workshopů si kolegyně vzájemně představily i pomůcky „nové generace“ – specificky zaměřené (balanční desky a chodníčky, míče a míčky různého typu, materiálu a použití a relaxační podložky).“
14
PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Jemná motorika: To jsou prsty, to jsou dlaně (zvládnou děti všech věkových kategorií, používáme, jako rituál k hygieně) - Děti ukážou prsty, dlaně, jedna druhou omývá, poté ukazují, jak strkají jídlo do úst a nakonec se opět omývají.“ To jsou prsty, to jsou dlaně, voda s mýdlem patří na ně. A po mýdle dobré jídlo, a po jídle zase mýdlo.
15
PŘÍKLADY VÝSTUPŮ „Zrak: V námětech na činnosti je potřeba zvýraznit vývojovou posloupnost a návaznost – např. v podoblasti vnímání barev nejdříve zjistit, zda dítě dokáže barvy přiřadit, pak jestli na barvy ukáže – a až poté můžeme po dítěti chtít pojmenování. Tato vývojová posloupnost a návaznost platí u všech oblastí diagnostiky dítěte...“
16
KOMUNIKACE email telefon osobní návštěvy
facebook – skupina Klokanovy školky webové stránky
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.