Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Recyklace plastu PŘÍRODA
2
Vypili jsme spoustu vody, plasty nám tu zůstaly.
Nohou jsme je zašlapali, k popelnicím spěchali. Vypili jsme spoustu vody, plasty nám tu zůstaly. Nohou jsme je sešlapali k popelnicím spěchali.
3
Kam se asi všechny plasty z popelnice dostanou?
Kam se asi všechny plasty z popelnice dostanou? Do továrny popeláři všechny ráno odvezou. Kam se asi všechny plasty z popelnice dostanou? Do továrny popeláři všechny ráno odvezou.
4
V továrně pak z našich lahví zase nově vyrobí, na nákupy třeba tašku, nebo věci, které v zimě zahřejí. V továrně pak z našich lahví zase nově vyrobí, na nákupy třeba tašku, nebo věci, které zimě zahřejí.
5
Proto, taťko nebo mamko, plasty rádi třídíme.
S každým sáčkem, nebo lahví k popelnici běžíme Proto taťko, nebo mamko plasty rádi třídíme. S každým sáčkem, nebo lahví k popelnici běžíme
6
Použité odkazy Vlastní zdroje
7
Metodický pokyn Integrovaný blok: příroda
Popis Děti se učí jednoduchou formou obnovitelnost použitého plastu Očekávání a cíle Vtah k životnímu prostředí, ekologie, zodpovědnost Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
8
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na jednotlivých snících se za pomocí básničky učíme zodpovědnosti k životnímu prostředí a ukazujeme obnovitelnost použitého materiálu. K snímku jsou nastaveny automatické animace Na snímku č. 5 mají děti kliknutím na barevné kolečko určit, do jaké barevné popelnice nakonec plasty vyhodí. Pomoci animačních efektů se jim nabízí zpětná vazba Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Děti na výukových kartičkách třídí na tři hromádky produkty - na papír, sklo a plasty. Při názorném sešlapávání lahví poukazujeme na veličiny, jako je objem a velikost. Porovnáváme, o kolik lahví více se vejde do krabice v sešlapané podobě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Prvky polytechnické výchovy
Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušeností k učení Slovně, výtvarně, technicky vyjádřit svoje jednoduché „nápady“, experimentovat, některé problémy řešit cestou pokus – omyl Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) chápat význam třídění odpadu chránit přírodu v okolí, živé tvory apod. Spoluvytvářet pohodu prostředí (cítit se spokojeně a bezpečně) Být citlivý k přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.