Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Michal Popelář, Wunderman Interactive
marketing Michal Popelář, Wunderman Interactive
2
Na čem závisí úspěch poslaného e-mailu
1 2 3 4 Technologie Obsah Cílová skupina Cíle a jejich optimalizace
3
Email se stěhuje do mobilů
43% ů je otevřeno v mobilu 3% ů otevřených na v mobilu je znovu otevřeno v počítači
4
Čtení emailu trvá omezenou dobu
5
Obsah je král
6
Není nad dobře napsaný text …
8
každý den …
9
… ale nesmí nudit
10
Zapojení lidí je klíčové …
… musíte si ale o něj říct
11
Znáte cílovou skupinu?
12
Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci
Příklad definice Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci PURCHASER Participant influencer 22% of purchases are health and fitness related items Downloads coupons weekly (web and mobile) Spend $2,000 on home furnishings using AMEX card past 6 months 186 index online viewing on multiple sport sites, including ESPN blog network Searches for local restaurants 3x more than others within Segment Member of fundraising group for sustainability Member of a running club and posts performance on Facebook multiple times per week Recruits friends attending sporting events Blogs regularly about importance of runners supporting their community Megan Hattersley 34 years old , married Portland OR 97202
13
Jak se cílová skupina chová?
SCÉNÁŘ nástroje Cesta zákazníka
14
? Daruje pravidelně Přispívá déle než jeden rok
Průměrně 5 let stejnou částku Platba probíhá měsíčně 80%/ročně u 20% dárců Kontakt ovou adresu (100 % dárců) bydliště (80 % dárců) mobilní telefon (20 % dárců) Trvalý příkaz 70%, 20% složenkou, 10% dárcovskou DMS Průměrna výše daru 220 Kč Maximálně do 10 000 Kč ročně
15
Daroval v minulosti pravidelně nebo jednorázově a přestal
? Déle než 2 roky nepřispěl žádnou částkou Dříve pravidelný dárce Kontakt: ová adresa (80 %), bydliště (50 %) telefon (5 %) Platba v minulosti platebním příkazem Jedná se o 40 000 dárců Nejedná se o dárce, kteří přispěli pouze jednou DMS
16
Co s cílovou skupinou?
17
Personalizovaný newsletter
18
Dynamický obsah
19
Reakce na minulé chování
20
Dokončení konverze
21
Komunikační scénář
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.