Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM
Jaroslaw Szczypka Generální ředitel BILLA ČR
2
BILLA v číslech 1991 – otevření první prodejny BILLA v Brně
2014 – otevření moderního logistického centra o rozloze m2 pro čerstvé a chlazené potraviny v Modleticích u Prahy 2014 – nový prodejní model BILLA Stop & shop 2017 220 prodejen + 63 prodejen Shell stop&shop přes zaměstnanců přes zákazníků ročně obrat přes 1 mld. EUR 2018 12 nových prodejen = 400 nových pracovních míst 42 rekonstrukcí stávajících prodejen širší podpora tuzemských pěstitelů a producentů
3
BILLA a český sortiment
BILLA dlouhodobě podporuje české pěstitele a producenty Filosofie prodeje BILLA je postavena na čerstvosti a kvalitě Není smysluplné, aby čerstvé potraviny cestovaly na dlouhé vzdálenosti Ochrana životního prostředí a podpora české ekonomiky 2011 – zavedení vlastní značky Česká farma 2015 – spuštění projektu BILLA Regionálně na podporu regionálních potravin
4
Sezónní ovoce a zelenina Česká farma
Vlastní značka BILLA od roku 2011 Sezónní ovoce a zelenina ve stálém sortimentu Úzká spolupráce s vybranými pěstiteli = garance maximální čerstvosti a kvality pro zákazníky V průběhu celého roku 67 artiklů Česká farma 18 pěstitelů 28 % ze sortimentu ovoce x zelenina tvoří v hlavní sezóně artikly České farmy 4
5
Česká farma v číslech 17 mil. kg/ks za rok 2017
Obrat 2017 – 361 mil. Kč 2018 – plán nárůstu 10 %
6
Top 10 nejprodávanějších artiklů
Brambory, 30 % Dalších 38 % Cibule Jablko Golden Mrkev Hruška Celer Kedlubna Jablko Gala Hrášek Žampion Zbylých 32 % tvoří jahody, švestky, třešně, řepa, česnek a další ovoce a zelenina =>57 ostatních artiklů ČF (jahoda, švestky, třešně, řepa, česnek) 32 % 30 % brambory
7
Spolupráce s BILLOU očima zemědělců
Ing. Vlastimil Rasocha Majitel Ing. Miroslav Matějka Majitel zemědělského družstva Předměřřická a.s. Spolumajitel Blanické bramborářské s.r.o. Bc. Roman Chroustovský Obchodní ředitel
8
BILLA a budoucnost českých zemědělců a producentů
Balené potraviny od českých dodavatelů vytváří 52 % celkového obratu firmy Nebalený sortiment (nebalené ovoce a zelenina, mléčné produkty, lahůdky, pečivo nebo maso) od českých producentů a pěstitelů = cca 26 % celkového obratu Celkový počet všech dodavatelů do prodejen BILLA = 983, z nichž 580 jsou české firmy BILLA bude i nadále pokračovat ve své angažovanosti a podpoře českého hospodářství
9
DĚKUJI ZA POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.