Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A Lenka Špalková 15091
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
aktuální téma práce přínosné pro studium i budoucí profesní zaměření obchodní jednotka C&A zvolena z důvodu častých návštěv a nákupů oblíbenost dané prodejny
3
Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu i s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti.
4
Výzkumné otázky Výzkumná otázka č.1: Jsou v obchodní jednotce C&A dostatečně aplikované zásady merchandisingu? Výzkumná otázka č.2: Jak na zákazníky působí prvky nákupní atmosféry? Výzkumná otázka č. 3: Jaký je vztah vůně v obchodní jednotce a chováním zákazníka?
5
Použité metody pozorování otevřený rozhovor deskripce současného stavu
dotazníkové šetření komparace
6
Diskuze výsledků Dotazníkové šetření Analýza merchandisingu
Analýza nákupní atmosféry Analýza konkurence
7
Zodpovězení výzkumných otázek
Výzkumná otázka č.1: Jsou v obchodní jednotce C&A dostatečně aplikované zásady merchandisingu? Výzkumná otázka č.2: Jak na zákazníky působí prvky nákupní atmosféry? Výzkumná otázka č. 3: Jaký je vztah vůně v obchodní jednotce a chováním zákazníka?
8
Odpovědi na otázky vedoucího a oponenta
Jaké problémy má obchodní jednotka C&A z hlediska merchandisingu? Na jaké hlavní cílové skupiny se obchodní jednotka C&A zaměřuje? Zabývají se vedoucí zmíněných jednotek uplatňováním merchandisingových zásad a nákupní atmosférou ? Jak na závěry formulované v práci reagovali vedoucí pracovníci zkoumaných jednotek?
9
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.