Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBohumila Ševčíková
1
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti Autor práce: Tomáš Richter (9523) Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický České Budějovice, únor 2017
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
Vlastní pracovní zkušenosti Řešení problematiky v dané společnosti Vlastní sebevzdělávání
3
Cíl práce Zjistit a analyzovat ve vybraném podniku, jaké chyby dělají řídící pracovníci, jak tyto chyby ovlivňují zaměstnance a pracovní výkony. Na základě analýzy zjistit, jestli vedoucí pracovník dostatečně komunikuje se svými zaměstnanci, či poskytuje zpětnou vazbu apod.
4
Výzkumné otázky Jakých chyb se dopouštějí manažeři nejčastěji?
Využívají manažeři při komunikaci se svými podřízenými efektivně komunikační nástroje? Je využívána asertivita v dostatečné míře? Poskytují manažeři podřízeným dostatečnou zpětnou vazbu?
5
Použité metody Dotazníkové šetření Řízený rozhovor
6
Dosažené výsledky Nedostatečná zpětná vazba nadřízených od podřízených
Nečestné a nespravedlivé jednání Malá četnost komunikace mezi manažery a podřízenými Komunikace nesprávným způsobem
7
Dosažené výsledky
8
Dosažené výsledky
9
Dosažené výsledky
10
Přínos práce Zjištění komunikačních nedostatků na HM
Nastavení následných kroků k nápravě Zlepšení komunikace mezi nadřízenými a podřízenými
11
Závěrečné shrnutí bakalářské práce
Komunikace na nadprůměrné úrovni Nastaveny opatření k odstranění nedostatků Cíl bakalářské práce splněn
12
Odpovědi na otázky vedoucí práce
Pojmenujte konkrétněji vlastní návrhy a objasněte kalkulaci návrhů objasněte na příkladu. Jaké komunikační techniky a styly komunikace by jste manažerům doporučili nejvíce uplatňovat, aby se jejich komunikační chyby ve vztahu k zaměstnancům minimalizovali, co by se pozitivně mohlo odrazit na lepších výkonech zaměstnanců.
13
Odpovědi na otázky oponenta
Máte s odstupem času přehled, zda se v hypermarketu TESCO podařilo některé z Vašich návrhů opatření implementovat?
14
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.