Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMartin Bureš
1
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Název: VY_12_INOVACE_28_SLOVNÍ ÚLOHY Sada: 2 Druh materiálu: Pracovní list MA č. 28 Jméno autora: Mgr. Jana Sedláčková Škola: ZŠ A MŠ Cholina, okres Olomouc, příspěvková organizace Cholina 35, Datum vytvoření: Předmět: Matematika Ročník: druhý Anotace: Pracovní list pro žáky 2. ročníku na procvičování řešení slovních úloh s jednotkou délky – metrem na sčítání a odčítání s přechodem v oboru do 20. Je určen pro samostatnou práci žáků, společná kontrola proběhne na interaktivní tabuli. Klíčová slova: slovní úloha, znázornění, výpočet, odpověď Zdroje:
2
1. Švadlena koupila 18 m látky. Ustřihla 4 m látky na šaty
1. Švadlena koupila 18 m látky. Ustřihla 4 m látky na šaty Kolik metrů látky švadleně ještě zbylo? výpočet: __________________________________ odpověď: ____________________________________________________. 2. Monika koupila 9 m žluté stužky, 5 m červené stužky a 6 m zelené stužky. Kolik metrů stužky koupila Monika celkem? 3. Maminka koupila 12 m běhounu do chodby v přízemí a 4 m běhounu do prvního patra. Kolik metrů běhounu maminka koupila? znázorni: vypočítej: odpověz: znázorni: vypočítej: odpověz:
3
Řešení: 1. 18 m – 4 m = 14 m Švadleně ještě zbylo 14 m látky znázorni: vypočítej: m + 5 m + 6 m = 20 m odpověz: Monika koupila celkem 20 m stužky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.