Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti"— Transkript prezentace:

1 Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti Autor : Marcela Synková Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová Oponent : Ing. Josef Medek České Budějovice, červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení problému
studovaný obor autorky znalost obchodní jednotky dostatek informací ke zpracování Osobní zájem Doplňková maloobchodní síť Kiosek IMBISS ( Hřensko)

3 Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu na zvoleném území a z hlediska zvoleného subjektu. Dílčím cílem je navrhnout taková opatření pro danou jednotku, aby jí pomohla zdokonalit a upevnit stávající pozici na trhu.

4 Výzkumné otázky Má kiosek IMBISS nejvyšší tržby ze všech konkurentů?
Má kiosek IMBISS vyšší ceny než konkurence? Je kiosek IMBISS prosperujícím podnikem? Je pravda, že o kiosku IMBISS a soutěskách neví mnoho lidí? Jsou návštěvníci kiosku IMBISS a soutěsek především studenti?

5 Použité metody Dvě hlavní části práce: Teoreticko–metodologická část
Metoda sběru dat - odborná literatura, internetové zdroje Aplikační část Metoda sběru dat - dotazníkové šetření, pozorování, dotazování, řízený rozhovor, metody komparace, dedukce Analýzy (analýza konkurence, analýza tržeb) Vnitřní a vnější faktory vycházející ze SWOT analýzy Metoda cenového srovnání

6 Dosažené výsledky

7 Dosažené výsledky

8 Tržby jednotek (v Kč)

9 Porovnání celkového nákupu ( v Kč)

10 Návrh opatření Snížení nákladů na nákup zboží
Nabídka širšího sortimentu Modernizace a inovace prostorů

11 Závěrečné shrnutí Má kiosek IMBISS nejvyšší tržby ze všech konkurentů?
Má kiosek IMBISS vyšší ceny než konkurence? Je kiosek IMBISS prosperujícím podnikem? Je pravda, že o kiosku a soutěskách neví mnoho lidí? Jsou návštěvníci kiosku a soutěsek především studenti? Cíl práce byl splněn

12 Otázky vedoucího práce
Jako jeden z návrhů na opatření doporučujete ”svědomitě hlídat konkurenci”. Upřesněte tuto myšlenku v kontextu Vámi zvoleného kiosku, tj. konkrétně navrhněte, jak by takové ”svědomité hlídání” v praxi Vámi zvoleného kiosku mělo vypadat.

13 Otázky oponenta práce Jakým konkrétním způsobem navrhujete kiosku upevňovat dobré vztahy s dodavateli?

14 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt "Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti"

Podobné prezentace


Reklamy Google