Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Svět hudby Hudební nástroje
2
Jak lze poslouchat hudbu ?
Z NAHRÁVKY ŽIVĚ
3
Co jsou nosiče hudby?
4
SLUCHÁTKA MIKROFON K čemu co je? METRONOM NOTY
5
Vyber strunné nástroje…
6
Vyber žesťové nástroje…
7
Vyber bicí nástroje…
8
Použité zdroje obrázků
9
Materiály, pomůcky a technické vybavení
Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (HUDEBNÍ NÁSTROJE) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Metodický postup Jak lze poslouchat hudbu ( živá hudba, média, elektronika). Označením zjistíme hudbu živě či nahrávka. Co je nosičem hudby? Při správném označení se správný předmět otáčí, zakývá. K čemu slouží dané předměty. Po označení se objeví název. Při výběru strunných, žesťových a bicích nástrojů správným označením se obrázek nástroje otočí a zazní potlesk. V opačném případě obrázek hudebního nástroje zmizí. Co bude dítě po použití materiálu znát – názvy hudebních nástrojů, děti poznávají hudební nástroje podle vzhledu, obrázku, zvuků, kde mohou děti hudbu slyšet. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Jak lze poslouchat hudbu (živá hudba, média, elektronika). Označením zjistíme hudbu živě či nahrávka. Co je nosičem hudby? Při správném označení se správný předmět otáčí, zakývá. K čemu slouží dané předměty. Po označení se objeví název. Při výběru strunných, žesťových a bicích nástrojů správným označením se obrázek nástroje otočí a zazní potlesk. V opačném případě obrázek hudebního nástroje zmizí. Označením správných obrázků se vám obrázek otáčí, kývá, slyšíte potlesk. Nespávný obrázek mizí. Ověřujete si, seznamujete se s názvy daných předmětů ze světa hudby. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Cílem práce je znázornit proces vyjádřený na jednotlivých tabulkách. Děti mají za úkol seřadit tabulky ve správném pořadí. Na magnetickou tabulku č. 1 vyber z kartiček začáteční písmeno daného hudebního nástroje… Na magnetickou tabulku č. 2 rozděl hudební nástroje na dechové, klávesové a smyčcové … Na magnetickou tabulku č. 3 hudebníci bez nástrojů – dohledej správné hudební nástroje… Na magnetickou tabulku č. 4 tvoříme hudební nástroje … Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Prvky polytechnické výchovy
Název VZDĚLÁVACÍ OBLASTI Název VZDĚLÁVACÍ PODOBLASTI Dosažené konkretizované výstupy – prvky polytechnické výchovy a vzdělávání Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.