Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?
10
Inspirace z internetu:
11
Použité zdroje obrázků
Klipart z office.microsoft.com Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Materiály, pomůcky a technické vybavení
Dotyková obrazovka, připojená k PC PC připojený k internetu Didaktický kufřík - KUMUČ (nůžky, špejle, izolepa, pastelky nebo jiné výtvarné potřeby pro zdobení škrabošky) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Metodický postup Na jednotlivých snímcích děti přiřazují části kůže/ srsti/ peří správnou siluetu exotického zvířete. Zároveň živočicha správně pojmenují (na snímcích jsou následující zvířata: krokodýl, plameňák, žirafa, zebra, slon, tygr, had a gepard). Navazuje výtvarná aktivita – výroba škrabošky. Se škraboškami si děti mohou hrát na safari. Pracovní list (šablona na výrobu škrabošky) je určený pouze k tisku, proto se během prezentace nezobrazuje. Očekávání a cíle Děti si procvičí znalosti ze světa zvířat nejen o zobrazených zvířatech. Siluety otevírají prostor k diskuzi i nad dalšími druhy. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na snímku je výřez kůže/ srsti/ peří, děti určují, komu patří. Pokud se děti prstem dotknou správné siluety, silueta odputuje na výřez. Pokud se dotknou siluety, která patří jinému zvířeti, zesvětlá. Na snímku s inspirací stačí kliknout na tlačítka a otevře se internetové okno s inspirací. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
15
Prvky polytechnické výchovy
Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI – Tvořivost, vynalézavost, fantazie Dosažené konkretizované výstupy – rozvíjet a obohacovat hru podle své fantazie a představivosti; Vyjadřovat fantazijní představy; vyjádřit vlastní jednoduché pohybové představy, naznačit; tvořivě využívat materiály; vytvářet různé plošné útvary; dokreslit chybějící části obrázku; Doplnit zadání o vlastní prvky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
16
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.