Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
CleverTech v rukou CPPT. …očima CleverTechnologies, s. r. o. R
CleverTech v rukou CPPT …očima CleverTechnologies, s.r.o. R. Fiala, K. Hána, J. Kašpar, P. Smrčka
2
Jak to tedy prakticky udělat ?
Schéma prezentace: představení CleverTech přínosy spolupráce s CPPT další aktivity vzniklé za spolupráce s CPPT
3
Clever Technologies, s.r.o.
4
Clever Technologies, s.r.o.
Flexible dynamic company oriented on customer solutions in area of mobile human monitoring. Spin-off company - Faculty for Biomedical Engineering, Czech Technical University in Prague - 1st. Medical faculty of Charles University in Prague Founded in March 2005 4 owners 25% Jan Kašpar 25% Karel Hána 25% Pavel Smrčka 25% Radek Fiala
5
Modulární měřící systém
6
Snímání
7
Snímání Zpracování
8
Snímání Zpracování Přenos
9
Snímání Zpracování Přenos Zobrazení Vyhodnocení Archivace
10
Typická realizace:
11
Technologické řešení monitorování endobronchiální teploty pro preventivní vyšetření bronchiálního karcinomu ve spolupráci s Nemocnicí na Homolce ( MUDr. Votruba ) Technická konzultace -> Pilotní technické řešení -> Zkušební provoz -> Prezentace parciálních výsledků -> -> zájem o prováděný výzkum i technologii -> Sekundární technologické řešení -> Aplikace v praxi
14
Zařazení do struktury UK
Přínos 1 Zařazení do struktury UK (v rámci Společného pracoviště biomedicínského inženýrství 1.LF UK a FBMI ČVUT v Praze)
17
Přínos společné tvorby marketingové studie CT
18
Zvýšení marketingově/manažerského povědomí ve firmě
19
Zvýšení marketingově/manažerského povědomí ve firmě
Pojmenování základních principů firemní reality
20
Zvýšení marketingově/manažerského povědomí ve firmě
Pojmenování základních principů firemní reality Stmelení idejí firemního přístupu k činnosti CT
21
Zvýšení marketingově/manažerského povědomí ve firmě
Pojmenování základních principů firemní reality Stmelení idejí firemního přístupu k činnosti CT První krůčky k marketingovému řízení firmy
22
Zvýšení marketingově/manažerského povědomí ve firmě
Pojmenování základních principů firemní reality Stmelení idejí firemního přístupu k činnosti CT První krůčky k marketingovému řízení firmy Zvýšení orientace v trhu dostupném pro CT
23
Zvýšení marketingově/manažerského povědomí ve firmě
Pojmenování základních principů firemní reality Stmelení idejí firemního přístupu k činnosti CT První krůčky k marketingovému řízení firmy Zvýšení orientace v trhu dostupném pro CT Tvorba konkrétní marketingové strategie
24
Stanovení pravidel hry
Společné dílo na základech položených CPPT: Stanovení pravidel hry (smluvní uspořádání vztahu CT a UK)
25
I Rámcová smlouva : deklarativní význam, zastřešující právní a principielní dokument
26
I Rámcová smlouva : deklarativní význam, zastřešující právní a principielní dokument Smlouva o spolupráci II Konkrétní nastavení systému vztahů a stanovení rámců a pravidel pro společné projeky
27
I Rámcová smlouva : deklarativní význam, zastřešující právní a principielní dokument Prostory nájemní smlouva Smlouva o spolupráci II Konkrétní nastavení systému vztahů a stanovení rámců a pravidel pro společné projeky Technologie smlouva o pronájmu Personální otázky
28
I Rámcová smlouva : deklarativní význam, zastřešující právní a principielní dokument Prostory nájemní smlouva Smlouva o spolupráci II Konkrétní nastavení systému vztahů a stanovení rámců a pravidel pro společné projeky Technologie smlouva o pronájmu Personální otázky Projekt A Projekt B Projekt C III
29
I Rámcová smlouva : deklarativní význam, zastřešující právní a principielní dokument Prostory nájemní smlouva Smlouva o spolupráci II Konkrétní nastavení systému vztahů a stanovení rámců a pravidel pro společné projeky Technologie smlouva o pronájmu Personální otázky Grantový projekt Projekt A Projekt B Projekt C III
30
I Rámcová smlouva : deklarativní význam, zastřešující právní a principielní dokument Prostory nájemní smlouva Smlouva o spolupráci II Konkrétní nastavení systému vztahů a stanovení rámců a pravidel pro společné projeky Technologie smlouva o pronájmu Personální otázky Grantový projekt Projekt A Projekt B Projekt C Nastavení časových a organizačních náležitostí Detailní stanovení výše podílu na nákladech a ziscích projektu Ošetření vlastnických vztahů k výsledkům III
31
Porcování kořisti
32
výzkum Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
33
výzkum vývoj Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
34
výzkum vývoj prototyp Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
35
výzkum vývoj prototyp chráněný vzor Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
36
výzkum vývoj prototyp chráněný vzor Licence Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
37
výzkum vývoj prototyp chráněný vzor Licence Produkt Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
38
výzkum vývoj prototyp chráněný vzor Licence Produkt Prodej % Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
39
Další výzkumné subjekty
Výzkum, vývoj projekty vývoj prototyp chráněný vzor Licence Produkt Prodej % Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
40
Další výzkumné subjekty
Výzkum, vývoj projekty Společné know how vývoj prototyp chráněný vzor Licence Produkt Prodej % Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
41
Další výzkumné subjekty
Granty Financování výzkum Výzkum, vývoj projekty Společné know how vývoj prototyp chráněný vzor Licence Produkt Prodej % Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
42
Další výzkumné subjekty
Granty Financování % výzkum Výzkum, vývoj projekty Společné know how vývoj prototyp chráněný vzor Licence Produkt Prodej % Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
43
Další výzkumné subjekty
Granty Financování % výzkum Výzkum, vývoj projekty Společné know how vývoj prototyp chráněný vzor Licence Prodej Produkt Prodej % Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
44
Další výzkumné subjekty
Granty Financování % výzkum Výzkum, vývoj projekty Společné know how vývoj prototyp chráněný vzor Licence Prodej % Produkt Prodej % Společný projekt Clever Technologies Komerční sféra
45
Faktory které nás nejvíce posunuly dopředu:
Partnersky, odborně i lidsky kvalitní přístup CPPT k CT Oficiální začlenění do struktury UK jako spin-off Společná práce na marketingové strategii Otevřená podpora ze strany 1.lékařské fakulty (prof. Zima) Smlouva s UK Pronájem prostor v areálu 1.LF UK
46
www.clevertech.cz Děkujeme za pozornost projevenou Transferu a CT ….
Kontakt: Ing. Radek Fiala
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.