Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Skupina Trim Tourism
2
ZALOŽENÍ Skupina, založená v březnu 2004, sdružuje poskytovatele ubytovacích služeb ve městě Trim Town a jeho nejbližším okolí.
3
Záměr Převzít odpovědnost za iniciativy skupinou považované za velmi důležité v oblasti propagace cestovního ruchu v okolí města Trim. Zajistit nezbytné zdroje pro realizaci a financování místních inciativ.
4
Cíle Prvním cílem bylo připravit pro město Trim turistickou marketingovou brožuru. Současným a novým cílem je zajistit cestu pro pěší podél břehů řeky Boyne po pamětihodnostech města.
5
Zdroje K dnešnímu dni skupina úspěšně financovala turistickou brožuru pro město Trim. 50 % finančních zdrojů poskytla společnost Meath Leader. Zbytek zdrojů byl získán díky příspěvkům místních firem ve městě Trim a jeho okolí.
6
Vztahy s ostatními subjekty
Skupina spolupracovala se zastupitelstvím města Trim, Meath Tourism a MERTA. Všechny strany významně přispěly k úspěchu marketingového úsilí. Vedoucí pracovníci významně přispěli ke konečnému vydání brožury.
7
Proč místní marketingová skupina tohoto charakteru?
Svépomoc je velmi vhodným způsobem jak dosáhnout úspěchů. Ostatní subjekty mají mnoho různých cílů a to, co je považováno za důležité v místním kontextu, pro ně nemusí být prioritou. Díky místním prioritám se skupina zaměřuje na úkoly, jejichž dosažení by jinak trvalo léta.
8
Proč místní marketingová skupina tohoto charakteru?
Malá pracovní skupina může dosáhnout cíle rychle a bez konzultací s nadřízenými organizacemi. Nadřízené organizace všeobecně vítají zakládání velmi lokalizovaných akčních skupin. Toto jsou naše zkušenosti k dnešnímu dni...
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.