Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKristina Pospíšilová
1
ČASOVÉ ÚDAJE – prezentace k pracovnímu listu Člověk a příroda Praktická škola jednoletá nebo dvouletá ZŠ speciální – 2. stupeň Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Vrbová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).
2
Metodické pokyny pro pedagogy:
Prvních 11 obrázků slouží k zopakování si činností, které dělají lidé během dne. Úkolem žáků je správně činnosti zařadit do částí dne (ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer, noc). V druhé polovině prezentace nalezneme dalších 11 obrázků, které žáci přiřazují k ročním obdobím (jaro, léto, podzim, zima). Možnosti: Žáci mají kartičky s částmi dnů a poté i s ročními obdobími – vidí obrázek, vyberou správnou kartičku, ukážou učiteli. Na podlahu rozmístíme papíry s napsanými částmi dnů/ročními dobami. Žákům ukážeme obrázek a oni se postaví k období, o kterém si myslí, že je správné. Následuje diskuse o zvolených možnostech. Někdy lze obrázek zařadit do více částí dne. Tuto aktivitu doplňuje i pracovní list (PL) – je ale na pedagogovi, zda se rozhodne nejprve použít prezentaci a pro zopakování PL, nebo naopak. Pokud žákům dělá problém posloupnost měsíců v roce, doporučuji nejprve PL.
3
Víš, ve které části dne se většinou odehrávají následující činnosti?
14
Během kterých měsíců (ročních dob) se dělají následující činnosti?
25
Zdroje: Xornal, Cerrto.[cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Thegreenj. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Official Navy Page. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Bremmer, Toni. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Collins, M. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Bálková, B. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Tysoe, J. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Knight, G. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Shamih, E. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Mattes. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: < Palu. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <
26
Zdroje: Kua, Benson.[cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Seaton, L. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Newton-Syms, T. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Thyssen, M. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < EpsilonEridani. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Kenzel, L. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Polák, J. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Kotulič, J. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Zákupák. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Dezidor. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Dezidor. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Dezidor. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Dendrofil. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < Myšistar. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: < [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: < Franc, J. [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: < Polák, J. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.