Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_29 Anglický jazyk 2. stupeň TEMA: Anglický jazyk 2. stupeň ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011
2
ANOTACE Výukový materiál je určen žákům 6. ročníku základní školy. Materiál obsahuje animace. Pomocí nich je žák postupně seznamován se tvořením druhého a třetího stupně dlouhých přídavných jmen. Autor: Mgr. Petr Punčochář Jazyk: anglický Očekávaný výstup: žák vytváří druhý a třetí stupeň přídavných jmen Klíčová slova: anglický jazyk, přídavná jména, druhý stupeň, třetí stupeň Druh učebního materiálu: prezentace – využití interaktivní tabule Klíčové kompetence: kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní Na výukový materiál reagovali žáci podle očekávání
3
COMPARATIVES DRUHÝ STUPEŇ
Druhý stupeň u víceslabičných přídavných jmen tvoříme většinou opisem, přidáním slova more Toto pravidlo se netýká přídavných jsme končících –y, která tvoří druhý stupeň koncovkou more + přídavné jméno difficult more difficult miserable more miserable delicious more delicious ! happy happier
4
SUPERLATIVES TŘETÍ STUPEŇ
Třetí stupeň u víceslabičných přídavných jmen tvoříme většinou opisem, přidáním slova the most Toto pravidlo se netýká přídavných jsme končících –y, která tvoří druhý stupeň koncovkou the most + přídavné jméno difficult the most difficult miserable the most miserable delicious the most delicious ! happy happiest
5
tall interesting friendly poor expencive big large hot boring thin wide
taller the tallest more interesting the most interesting friendlier the friendliest poorer the poorest more expencive the most expencive bigger the biggest large the largest hotter the hottest more boring the most boring thinner the thinnest wider the widest
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.