Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Informační a komunikační technologie
Práce se školními výukovými programy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Vypracoval: Mgr. Zdeněk Šebestík
2
Cesta k programu Věda hrou
zapnout počítač na ploše otevřít složku Výukové programy najít zástupce programu Věda hrou otevřít program
4
Průvodce Koumes nás seznámí
Otevře se uvítací okno programu Koumes VĚDA HROU Průvodce Koumes nás seznámí s programem
5
Vyplnění pasu - V prvním okně na otázku: Už jsi tady byl? klikneme na NE. V dalším okně vyplníme jméno a věk, vybereme si podobiznu, klikneme na JASNĚ Vyplníme heslo, potvrdíme OK
6
Vstupní pokoj SVĚT VĚDY kuchyně příroda REJSTŘÍK dílna město ŠKOLA PRO
ZVÍDAVÉ HOKUSY POKUSY Jiskřičky Pro Bystré hlavičky
7
Dílna V dílně si vybereme např. žárovku.
Otevře se nám okno:Jak pracuje vypínáč (popis jednoduchého elektrického obvodu) Kliknutím na jiný předmět, se dozvíme další zajímavosti. Chceme-li si zahrát hru, klikneme na červený kyblík.
8
Hry V okně her si zadáme obtížnost (rychlost střídání předmětů), přečteme zadání a zmáčkneme tlačítko START. Po úspěšném dokončení hry, získáme odměnu. Zpět do dílny se dostaneme klknutím na obrázek ve spodní liště DOMŮ.
9
Dílna Když chceme odejít z místnosti, klikneme na DOMŮ
Vybereme si jinou místnost,např. KUCHYŇ
10
skončit Vstupní pokoj kuchyně příroda dílna město
Pro ukončení programu, klikneme na skončit.
11
Úkol. Otevřete si program Věda hrou a vyzkoušejte si některé úkoly samostatně.
12
Poznámka: Prezentace pro školní potřeby je opatřena snímky z programu Věda hrou. Samotný výklad využívá uvedený program, který máme licencovaný. Na závěr žáci samostatně pracují s programem – seznámí se s prostředím programu. V dalších hodinách již plní určené úkoly.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.