Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Charakteristika výukového materiálu
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu Autor Mgr. Jana Boháčová Datum vytvoření VM Cílová skupina – ročník 5.třída Vzdělávací oblast Jazyková gramotnost Předmět Český jazyk Druh VM PowerPoint – prezentace + pracovní list Tématický celek Zdvojené souhlásky Klíčová slova Zdvojené souhlásky -zz- -z -,-jj- -j-, -kk-, -k-,-ll- -l-, -cc- -c- Anotace Cvičení k upevnění znalostí českého jazyka Pracovní list k procvičení učiva
2
Strana 4 - 6 -8 - procvičování zdvojených souhlásek.
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Metodický postup Strana procvičování zdvojených souhlásek. Strana žáci si kontrolují svoji práci. Jednotlivé úkoly mohou žáci doplňovat samostatně nebo ve dvojicích . Strana 10 - k zopakování a ověření znalostí slouží pracovní list. Citace Při sestavování výukového programu byl využit Power Point. Výukový materiál je dostupný z
3
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Zdvojené souhlásky
4
- zz- nebo –z- - stromeček, který září je…………..…………………
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová - zz- nebo –z- - stromeček, který září je…………..………………… - dítě, které nemá zuby je ………………………….. - ještěrka, která nemá nohy je ……………………. - hmota, která nemá tvar je ………………………… - býk, který zuří je ………………………………………. - člověk, který se zlobí je …………………………….
5
ŘEŠENÍ - stromeček, který září je rozzářený
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ - stromeček, který září je rozzářený - dítě, které nemá zuby je bezzubé - ještěrka, která nemá nohy je beznohá - hmota, která nemá tvar je beztvará - býk, který zuří je rozzuřený - člověk, který se zlobí je rozzlobený
6
-jj- nebo –j- - krajina, která je nejvíce na jih je ………………
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová -jj- nebo –j- - krajina, která je nejvíce na jih je ……………… - nůž, který je hodně ostrý je ……………………. - nejvíce jedovatá rostlina je …………………….. - velice lahodný nápoj je …………………………… - velmi jednoduché řešení je……………………..
7
ŘEŠENÍ - krajina, která je nejvíce na jih je nejjižnější
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ - krajina, která je nejvíce na jih je nejjižnější - nůž, který je hodně ostrý je nejostřejší - nejvíce jedovatá rostlina je nejjedovatější - velice lahodní nápoj je nejlahodnější - velmi jednoduché řešení je nejjednodušší
8
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová -kk- nebo -k- , -ll- nebo -l-, -cc- nebo -c- k doplnění použij slov z nabídky jádro v …………………. houska je ………………. ..…….………...……..piva tvaroh je………………… červení ………………… ……………………návrat temná………………… ……….………….…polštář vajíčko uvařené na…………….. měkká,půllitr,pecce, měkký,brzký, raci, na měkko, půlnoc, měkoučký
9
ŘEŠENÍ jádro v pecce houska je měkká půllitr piva tvaroh je měkký
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ jádro v pecce houska je měkká půllitr piva tvaroh je měkký červení raci brzký návrat temná půlnoc měkoučký polštář vajíčko uvařené na měkko
10
Pracovní list Děda vypil ……………………………………piva.
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Pracovní list Děda vypil ……………………………………piva. Maminka přinesla ………………………chléb. Uvařila jsem vajíčko na ……….……………. . Do buchet se dává ……………………..tvaroh. V každé ………………………… je jádro. V posteli mám ……………………. Peřinu. V čistém potoce žijí ……………………. .
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.