Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
RISKUJ Marketingový mix
3
RISKUJ Výrobek 1 000 2 000 3 000 4 000 Cena 1 000 2 000 3 000 4 000 Distribuce 1 000 2 000 3 000 4 000 Propagace 1 000 2 000 3 000 4 000
4
Výrobek za 1 000 Co je jádrem výrobku? užitná hodnota
5
doprava, balení, servis, záruka, úvěr
Výrobek za 2 000 Uveďte příklady obchodně technických služeb doprava, balení, servis, záruka, úvěr
6
zavedení, růst, zralost, úpadek
Výrobek za 3 000 Vyjmenuj fáze životního cyklu výrobku zavedení, růst, zralost, úpadek
7
Výrobek za 4 000 K čemu slouží EAN kód?
identifikace zboží kontrola zásob zboží evidence prodeje inventarizace zásob zboží
8
cena končící číslicí 9 – vypadá nižší
Cena za 1 000 Co je baťovská cena? cena končící číslicí 9 – vypadá nižší
9
cenová strategie založená na stanovení vysokých cen
Cena za 2 000 Co je sbírání smetany? cenová strategie založená na stanovení vysokých cen
10
schopnost poptávky rychle reagovat na změnu ceny
Cena za 3 000 Co je cenová elasticita poptávky? schopnost poptávky rychle reagovat na změnu ceny
11
takové množství prodaných výrobků, kdy výnosy z prodeje uhradí náklady
Cena za 4 000 Co vyjadřuje bod zvratu (kritický bod)? takové množství prodaných výrobků, kdy výnosy z prodeje uhradí náklady
12
Distribuce za 1 000 Co je cash & carry?
typ velkoobchodu s omezenými službami- pouze platby v hotovosti a bez zajištění dopravy
13
Distribuce za 2 000 Co je hypermarket?
typ maloobchodu – velká samoobslužná prodejna s širokým sortimentem zboží a dlouhou prodejní dobou
14
Distribuce za 3 000 Jaké jsou možnosti prodeje bez vlastní prodejní plochy? stánkový prodej, pojízdné prodejny, prodejní automaty, zásilkový obchod, internetový obchod, přímý prodej
15
Distribuce za 4 000 V čem spočívá selektivní distribuce?
zboží se nabízí ve vybraných specializovaných prodejnách, aby byla zaručena úroveň prodeje
16
vnější reklamní nosič pro velkoplošnou reklamu
Propagace za 1 000 Co je billboard? vnější reklamní nosič pro velkoplošnou reklamu
17
Propagace za 2 000 Co je telemarketing?
forma přímého marketingu, která je založena na oslovení vybraných zákazníků prostřednictvím telefonu
18
Propagace za 3 000 Co je PR? public relations – forma propagace, jejímž cílem je vytváření pozitivního obrazu o firmě v očích veřejnosti
19
propagační strategii zaměřenou na spotřebitele
Propagace za 4 000 Co označujeme zkratkou B2C ? propagační strategii zaměřenou na spotřebitele
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.