Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix."— Transkript prezentace:

1

2 RISKUJ Marketingový mix

3 RISKUJ Výrobek 1 000 2 000 3 000 4 000 Cena 1 000 2 000 3 000 4 000 Distribuce 1 000 2 000 3 000 4 000 Propagace 1 000 2 000 3 000 4 000

4 Výrobek za 1 000 Co je jádrem výrobku? užitná hodnota

5 doprava, balení, servis, záruka, úvěr
Výrobek za 2 000 Uveďte příklady obchodně technických služeb doprava, balení, servis, záruka, úvěr

6 zavedení, růst, zralost, úpadek
Výrobek za 3 000 Vyjmenuj fáze životního cyklu výrobku zavedení, růst, zralost, úpadek

7 Výrobek za 4 000 K čemu slouží EAN kód?
identifikace zboží kontrola zásob zboží evidence prodeje inventarizace zásob zboží

8 cena končící číslicí 9 – vypadá nižší
Cena za 1 000 Co je baťovská cena? cena končící číslicí 9 – vypadá nižší

9 cenová strategie založená na stanovení vysokých cen
Cena za 2 000 Co je sbírání smetany? cenová strategie založená na stanovení vysokých cen

10 schopnost poptávky rychle reagovat na změnu ceny
Cena za 3 000 Co je cenová elasticita poptávky? schopnost poptávky rychle reagovat na změnu ceny

11 takové množství prodaných výrobků, kdy výnosy z prodeje uhradí náklady
Cena za 4 000 Co vyjadřuje bod zvratu (kritický bod)? takové množství prodaných výrobků, kdy výnosy z prodeje uhradí náklady

12 Distribuce za 1 000 Co je cash & carry?
typ velkoobchodu s omezenými službami- pouze platby v hotovosti a bez zajištění dopravy

13 Distribuce za 2 000 Co je hypermarket?
typ maloobchodu – velká samoobslužná prodejna s širokým sortimentem zboží a dlouhou prodejní dobou

14 Distribuce za 3 000 Jaké jsou možnosti prodeje bez vlastní prodejní plochy? stánkový prodej, pojízdné prodejny, prodejní automaty, zásilkový obchod, internetový obchod, přímý prodej

15 Distribuce za 4 000 V čem spočívá selektivní distribuce?
zboží se nabízí ve vybraných specializovaných prodejnách, aby byla zaručena úroveň prodeje

16 vnější reklamní nosič pro velkoplošnou reklamu
Propagace za 1 000 Co je billboard? vnější reklamní nosič pro velkoplošnou reklamu

17 Propagace za 2 000 Co je telemarketing?
forma přímého marketingu, která je založena na oslovení vybraných zákazníků prostřednictvím telefonu

18 Propagace za 3 000 Co je PR? public relations – forma propagace, jejímž cílem je vytváření pozitivního obrazu o firmě v očích veřejnosti

19 propagační strategii zaměřenou na spotřebitele
Propagace za 4 000 Co označujeme zkratkou B2C ? propagační strategii zaměřenou na spotřebitele


Stáhnout ppt "RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix."

Podobné prezentace


Reklamy Google