Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Autor bakalářské práce: Lukáš Cvik Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS
2
Motivace a důvod řešení daného problému
Znalost společnosti MeCon sport style s.r.o. Nadstandartní vztahy s vedením společnosti Vstřícné jednání a poskytování potřebných informací Zajímavost tématu
3
Cíl práce Analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném podniku. Na základě výzkumu navrhnout úpravu stávajícího marketingového mixu
4
Výzkumné otázky Je společnost ve svém oboru dostatečně známá?
Má okolí společnost v podvědomí? Je marketingový mix, který firma používá dosti působivý?
5
Použité metody Analýza vnějšího prostředí (PESTEL)
Analýza vnitřního prostředí Analýza SWOT Porterův model pěti sil Bostonská matice BCG Dotazníkové šetření
6
Dosažené výsledky Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace
7
Závěry Odpovědi na výzkumné otázky Dotazníkové šetření
8
Vaše dotazy?
9
Děkuji Vám za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.