Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I.
2
Základní informace projekt zjednodušeného vykazování - šablona
datum vyhlášení výzvy: 20. prosince 2016 datum ukončení výzvy: 30. září 2017 alokace: Kč
3
Přehled finančního stavu výzvy k 15. 6. 2017
počet předložených žádostí o podporu: 518 žádostí (cca Kč) počet podpořených žádostí o podporu: 26 žádosti (cca Kč)
4
Dosavadní volba šablon u SŠ/VOŠ v Libereckém kraji
5
SŠ počet škol počet šablon školní asistent školní speciální pedagog 1
školní speciální pedagog 1 48 školní psycholog sociální pedagog 22 koordinátor spolupráce školy a zaměstnavatele 7 226 školní kariérový poradce 9 208 počet škol počet šablon DVPP 8 hodin 10 109 DVPP 16 hodin 5 37 DVPP 24 hodin 9 114 DVPP 80 hodin 41 DVPP inkluze 24 hodin 2 14 DVPP inkluze 80 hodin 1 Vzdělávání pedagogického sboru SŠ zaměřené na inkluzi 271
6
SŠ počet škol počet šablon
Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv 3 9 Stáže pedagogů u zaměstnavatelů 6 28 Tandemová výuka 45 Zapojení odborníka z praxe do výuky 5 14 CLIL ve výuce 4 Vzájemná spolupráce pedagogů SŠ 2 24 Nové metody ve výuce 48 Zapojení ICT technika do výuky na SŠ Doučování žáků SŠ ohrožených školním neúspěchem 7 169 Podpora podnikavosti žáků SŠ prostřednictvím fiktivních firem
7
VOŠ počet škol počet šablon
koordinátor spolupráce školy a zaměstnavatele 2 24 školní kariérový poradce 1 12 osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů VOŠ počet škol počet šablon DVPP 8 hodin 2 20 DVPP 16 hodin DVPP 24 hodin DVPP 80 hodin 1 5 DVPP inkluze 24 hodin DVPP inkluze 80 hodin
8
VOŠ počet škol počet šablon
Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv Stáže pedagogů u zaměstnavatelů 2 16 Tandemová výuka na VOŠ 1 Zapojení odborníka z praxe do výuky CLIL ve výuce Zapojení ICT technika do výuky na VOŠ
9
Kontakt Mgr. Lucie Ptáková hlavní projektová manažerka projektu KAP LK
Telefon: tel.: 255
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.