Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana."— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana Kočvárková (14922). Vedoucí práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph. D. Oponent práce: Ing. Jakub Hořický.

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Osobní zájem o problematiku, prohloubení teoretických znalostí.

3 Cíl práce Cílem práce je analýza komunikace se zákazníkem ve vybrané společnosti. V práci bude rozlišeno, zda se jedná o komunikaci na průmyslovém či spotřebitelském trhu, zmapováno, jak daná firma dané odlišnosti respektuje a využívá. Výsledky vzešlé z vlastního šetření budou posouzeny a okomentovány, a to jak z faktické stránky, tak i z vlastního pohledu studenta, což bude hlavním přínosem práce.

4 Výzkumné otázky Věděla většina respondentů v době vyplňování dotazníku o možnosti zaregistrování se do věrnostního programu RYOR? Je většina dotázaných zákaznic trhu B2B spokojena s nabídkou event aktivit, které firma RYOR pořádá? Je vyvíjena přibližně stejná marketingová aktivita pro trh B2B i pro trh B2C? Jsou reklamní aktivity cíleny pouze na zákaznice trhu B2C?

5 Použité metody Analýza dokumentů, rozhovor, dotazníkové šetření,
pozorování.

6 Představení společnosti
Název firmy: RYOR, a. s. Založení firmy: 1991. Sídlo společnosti: Praha. Hlavní činnost: Výroba a prodej kosmetických produktů, kosmetické služby.

7 Výzkumná otázka číslo 1 Věděla většina respondentů v době vyplňování dotazníku o možnosti zaregistrování se do věrnostního programu RYOR? Dotazníkové šetření. 104 respondentů.

8 Výzkumná otázka číslo 2 Je většina dotázaných zákaznic trhu B2B spokojena s nabídkou event aktivit, které firma RYOR pořádá? Rozhovor. Většina dotázaných není spokojena.

9 Výzkumná otázka číslo 3 Je vyvíjena přibližně stejná marketingová aktivita pro trh B2B i pro trh B2C? Výrazně větší aktivita pro trh B2C.

10 Výzkumná otázka číslo 4 Jsou reklamní aktivity cíleny pouze na zákaznice trhu B2C? Reklamní aktivity jsou cíleny pouze na zákaznice trhu B2C.

11 Návrh opatření Spotřebitelský trh: Zviditelnění věrnostního programu
letáky do drogerií, obnova spolupráce s blogerkami, Natáčení videí na YouTube. Průmyslový trh: Natáčení videí na YouTube, eventy v různých městech v ČR.

12 Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly odpovězeny
Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

13 Otázky vedoucího a oponenta
Otázka vedoucí práce: Jaké komunikační nástroje jsou podle vás vhodné na B2B trhu pro společnost RYOR? Otázka oponenta práce: Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo podnikem RYOR přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by bylo nejsnazší a nejrychlejší?

14 Děkuji za Vaši pozornost


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana."

Podobné prezentace


Reklamy Google