Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR"— Transkript prezentace:

1

2 Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
- hybná síla trhu Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR Konference IAC 2008, Slovanský dům 20. května 2008

3 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)
založeno v roce 2000 46 členů v sekci zadavatelů a médií podpora rozvoje internetu standardizace trhu (standardy a návod na výrobu reklamních formátů, definice prokliku, příprava metodiky měření streamovaného videa apod.) realizace výzkumných projektů (Netmonitor, AdMonitoring) arbitr a strážce čistoty trhu (Etický kodex NM, příprava etického kodexu int. reklamy)

4 SPIR a internetová reklama
koriguje vývoj trhu a definuje standardy poskytuje data pro marketingové projekty podílí se na všeobecně prospěšných činnostech spolupracuje na tvorbě právních norem a pravidel chování na internetu

5 jednotná měna internetu
NetMonitor jednotná měna internetu poskytuje kvalitativní a kvantitativní data o internetu pro mediální plánování reklamních kampaní a tvorbu obsahu kvantita – počet lidí navštěvující internet (reální uživatelé) popř. počet zhlédnutých stránek kvalita – sociodemografická charakteristika návštěvníků

6 Měsíční absolutní počty RU z ČR Top 10 – březen 08 (v tisících)
RU z ČR v březnu celkem – Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

7 Měsíční absolutní počty zobrazení z ČR
Top 10 – březen 08 (v milionech) PV v březnu celkem – 6,2 mld. Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

8 Výhled Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

9

10 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

11 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, březen 2008

12 NetMonitor meziroční 30% nárůst počtu měřených médií
meziročně 30% nárůst provozu měřených médií na internetu je 4,7 mil. lidí z ČR % populace (12-79 let) jsou zastoupeny všechny kategorie populace (senioři v menší míře)

13 AdMonitoring další výzkumný projekt SPIR
poskytuje informace o proinzerovaných částkách na internetu slouží pro přípravu marketingových plánů, velikosti reklamních rozpočtů, plánování kampaní apod. start projektu v roce 2007, měřeno 80 % trhu unikátní technologicko-deklarační řešení

14 Zdroj: AdMonitoring- SPIR – Mediaresearch,4/08

15 Zdroj: AdMonitoring- SPIR – Mediaresearch,4/08

16 Zdroj: AdMonitoring- SPIR – Mediaresearch,4/08

17


Stáhnout ppt "Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR"

Podobné prezentace


Reklamy Google