Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
CENA
2
Cena umění a kulturního dědictví
Vstupné Vstup volný Vstupné dobrovolné Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální nabídky
3
Cenové strategie podle cílů, které si organizace klade
Maximalizace počtu návštěvníků Návratnost nákladů a zisková rezerva na budoucí náklady Přizpůsobení se cenám přímé konkurence Cena zohledňující ceny ostatních volnočasových aktivit Maximalizace příjmů Sociálně spravedlivá cena
4
Speciální nabídky a jejich oceňování
Balíčky služeb Mimořádné výstavy Pořádané akce a programy Pronájem prostor a komerční služby Zboží v muzejním obchodě Půjčování exponátů Sponzoring
5
Cena na trzích s uměním Nákladový typ ceny Tržní cena a poptávka
na primárním na sekundárním trhu Faktory ovlivňující cenu díla nedostatky díla
6
Děkuji Vám za pozornost
Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_8_Cena Nebo stránky učitelů © Radka Johnová, 2007
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.