Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky Autor bakalářské práce: Petra Stodolovská Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. Romana Křížová České Budějovice, únor 2017
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
Osobní zájem o téma Aktuálnost tématu Nové téma Rozšíření svých znalostí
3
Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající situaci v nabídce produktů s regionální značkou ve vybrané obchodní jednotce. Na základě spotřebitelských preferencí a možností konkrétní obchodní jednotky popř. řetězce, navrhnout možnosti rozvoje prodeje regionálních produktů.
4
Tesco stores, a. s. Sídlo : J. Boreckého 1590, , České Budějovice Nabídka potravinářských a nepotravinářských produktů včetně finančních a telekomunikačních služeb Aktuálně 200 prosperujících obchodů Důvod zvolení maloobchodní jednotky
5
Výzkumné otázky Mají lidé zájem o koupi regionálních či místních produktů? Nakupují regionální potraviny převážně rodiny s dětmi?
6
Použité metody výzkumu
Dotazníkové šetření Řízený rozhovor
7
Dosažené výsledky a přínos práce
Dotazník: 100 respondentů Odpovědi na výzkumné otázky Rozhovor: 2 vedoucí pracovníci Vedoucí pracovníci x zákazníci
8
Otázka oponenta práce Čím byste u zástupců Vámi analyzované maloobchodní jednotky argumentovala, aby jste je přesvědčila o šíři nabídce regionálních produktů?
9
Návrhy opatření Ochutnávka Nový akční leták Merchadising
Kampaň pro Mateřské školy
10
Otázky vedoucího práce
Proč myslíte, že by Vámi navrhovaná kampaň ve školkách měla úspěch? Existují nějaká zákonná omezení, která se týkají stravování dětí v mateřských školách?
11
Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky – zodpovězeny Dotazníkové šetření
Řízené rozhovory Návrhy opatření Cíl - splněn
12
Děkuji Vám za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.