Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
PR strategie vybrané společnosti Autor práce: Kateřina Plichtová Akademický rok: 2016/2017 Vedoucí práce: Ing. Petra Jílková, Ph. D. Studijní program: Ekonomika a management Studijní obor: Personální management v prům. podnicích Abstrakt Abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na PR strategii vybrané společnosti. Cílem je analýza interního a externího PR s důrazem na corporate identity společnosti a navrhnout podporu PR uvnitř i vně společnosti. V první kapitole je rozebráno PR jako součást komunikačního mixu, jeho historie, definice a nástroje. Druhá kapitola se zaměřuje na popis interního a externího PR. Ve třetí kapitole je představena historie, současnost, vize a poslání vybrané společnosti. Ve čtvrté kapitole je popsán současný stav interního a externího PR společnosti. Na tuto analýzu navazuje v páté kapitole dvojí dotazníkové šetření. První do zkoumá stav vnímání interního PR zaměstnanci a druhé zkoumá naopak vnímání externího PR veřejností. The bachelor thesis focuses on the Public Relations strategy of a particular company. Its aim will be to analyze the internal and external Public Relations of particular company and on a basis of a research based on four hypotheses, reccomendations for the Public Relations of a particular company will be proposed. The bachelor’s thesis defines Public Relations and its part in Communications mix, its history, definition and tools. In addition, the thesis deals with the description of the internal and external Public Relations and their tools. It also presents the history, presence, vision and mission of the particular company and analyzes the current state of the company's internal and external Public Relations. This analysis is followed up by questionnaire survey in fifth chapter of this thesis. The survey is divided into two parts, where the first part examines the state of perception of the internal relationship between employees of particular company and second part examines the perception of external Public Relations by the public. Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat PR strategii vybrané společnosti s důrazem na Corporate Identity společnosti. Přínosem práce je vyhodnocení kroků podniknutých na základě stanovené strategie a závěrem i doporučení dané společnosti. Z jakých důvodů byste doporučili svým známým společnost Starbucks? Testované hypotézy Hypotéza č. 1: Interní komunikace vybrané společnosti mezi zaměstnanci probíhá nejčastěji přes . Hypotéza č. 2: Pokud by zákazníci svým známým tuto společnost nedoporučili, bylo by to zejména z důvodu vyšších cen nápojů. Hypotéza č. 3: Věrnostní program My Starbucks Rewards zná více než 50% respondentů. Bibliografie Hejlová, Denisa Public relations. Praha : Grada, s. ISBN Kotler, Philip a Kevin Lane Keller Marketing management. Praha : Grada, s. ISBN .
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.