Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Marketingový plán společnosti
Autor: Klára Glajchová Vedoucí práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková České Budějovice, červen 2016
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
Dostupné zdroje Znalost zaměstnanců Postavení společnosti
3
Cíl práce Cílem práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí vybraného podniku, zhodnotit stávající situace a navrhnout doporučení pomocí marketingového plánu na základě zjištěných skutečností.
4
Marketing Nástroj podnikatelského řízení Definice
5
Společnost Bosch Německá společnost založena v roce 1886
V Českých Budějovicích 1. května 1992 3 500 zaměstnanců Čtyři obchodní segmenty
6
Hypotézy Hypotéza č. 1 Více než 50 % zákazníků zná společnost Bosch.
Zákazníci nakupují více osobně než na webových stránkách. Hypotéza č. 3 Od společnosti Bosch nakupují spíše ženy než muži.
7
Použité metody Sběr dat, zpracování: Dotazník Rozhovor
Podnikové dokumenty
8
Analýzy SWOT analýza Porterův model pěti sil Matice BCG Výrobek
Výrobek Tržní podíl v procentech Hvězdy Palivový modul TEE 65 % Otazníky DNOX 80 % Dojné krávy Víko motoru SKH 15 % Psi Fotovoltaické elektrárny 25 %
9
Dosažené výsledky a přínos práce
Více než 50 % zákazníků zná společnost Bosch.
10
Zákazníci nakupují více osobně než na webových stránkách.
11
Od společnosti Bosch nakupují spíše ženy než muži.
12
Návrhy opatření Neosobní vztahy – společenské akce
Rozšíření výrobků – fotovoltaické elektrárny, robotické vysavače Propagace Informace o webových stránkách
13
Shrnutí Stále co zlepšovat – propagace Dobré reakce na změny – krize
Dobré postavení a jméno na trhu
14
Otázky oponenta: Z jakých zdrojů jste čerpala pro zpracování SWOT analýzy a IFE a EFE matic? Jakou konkrétní formu propagace výrobků společnosti BOSCH byste zvolila?
15
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.