Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Voda a její využití Voda v domácnosti.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Voda a její využití Voda v domácnosti."— Transkript prezentace:

1 Voda a její využití Voda v domácnosti

2 Voda u nás doma - na praní, mytí, zalévání, mytí nádobí, k pití
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3 Maminka vyprala ponožky. Pomoz jí najít stejné dvojice

4 Maminka třídí vyprané prádlo podle toho, na které písmeno začínÁ
Maminka třídí vyprané prádlo podle toho, na které písmeno začínÁ. Pomůžeš jí ?

5 _ Maminka bude zalévat květiny
_ Maminka bude zalévat květiny. Dej na poličku ty, které potřebují vodu nejdříve ______________________________

6 Pomoz mamince uklidit nádobí. použité dej do dřezu.

7 Pomoz mamince s nádobím - čisté ukliď do skříně podle značek.

8 Spočítej bubliny stejné barvy a přiřaď jim kostku se správným počtem
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

9 Štěňata potřebují napít. Dej jim misky s vodou podle jejich velikosti

10 Hádanka - Kdo je to. 1. jeho domácnost je ve vodě 2
Hádanka - Kdo je to? 1. jeho domácnost je ve vodě sedává na vrbě a šije botičky Láká děti k vodě barevnými pentličkami 4. sbírá dušičky do hrníčků stará se o všechna zvířátka v rybníčku Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

11 Použité odkazy Materiál autora

12 Prvky polytechnické výchovy
Název Integrovaného bloku : Dítě a svět Název vzdělávací oblasti : Poznatky, sociální informovanost Výběr tématu: Voda a její využití Dosažené KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY: osvojit si elementární poznatky o okolním prostředí, které jsou dítěti blízké, pro ně smysluplné a přínosné, zajímavé a jemu pochopitelné a využitelné pro další učení a životní praxi Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

13 Metodický postup Postupujeme snímek od snímku. Paní učitelka čte dětem zadání. Děti klikají jen na obrázky. Na snímcích č. 3 a 9 předkreslí dráhu perem, kontrola řešení pomocí animací. Snímek č. 8 – kliknutím na kostku se přesune správné řešení. Na snímku č. 10 si děti poslechnou nápovědy k hádance, o správnosti řešení se přesvědčí kliknutím (objeví se obrázek, který skrývá odkaz na píseň). Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

14 Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ – DĚTI VYHLEDÁVAJÍ KARTIČKY PODLE URČITÝCH KRITÉRIÍ /BARVY, TVARU, VELIKOSTI, POČTU, POČÁTEČNÍ HLÁSKY, PIKTOGRAMŮ/ STŘÍHAJÍ OBRÁZKY PRO HRU PEXESO, NAUČÍ SE PÍSNIČKU, VYŘEŠÍ HÁDANKU/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

15 Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.


Stáhnout ppt "Voda a její využití Voda v domácnosti."

Podobné prezentace


Reklamy Google