Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1. cílovou věkovou skupinu
2
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa: Mírová 218/6, Dubí III Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název a číslo materiálu: VY_32_INOVACE_SA4A_7 TÉMA SADY: Sociální aktivity s dětmi a mládeží ze sociálně vyloučených lokalit NÁZEV: Realizace aktivity pro 1. cílovou věkovou skupinu Vytvořeno: Autor: Mgr. Tomáš Vorochta Vyučovací předmět: Tvořivá dramatika / navazuje na předmět Dramatická výchova Ročník: IV. SOŠ Anotace: Didaktický učební materiál je určen pro žáky maturitních oborů SOŠ. Vychází z průřezového tématu ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE. Je zaměřen na získání dovedností potřebných k tvorbě volnočasových pro nízkoprahová zařízení pro děti a mládež s využitím ICT techniky. Žák se připravuje na realizaci sociálních aktivit s vybranou cílovou skupinou, materiál obsahuje základní informace pro tuto přípravu, úkoly pro žáka. Žák využívá při práci ICT, splněné úkoly zaznamenané v pracovním listu a prezentuje spolužákům pomocí interaktivní tabule; prezentace záznamů slouží jako podklad k diskuzi, zajímavé podněty z diskuze žák zaznamenává pomocí interaktivní tabule. Klíčová slova: uživatel služby, cílová skupina, nízkoprahová zařízení pro děti a mládež, standardy kvality sociálních služeb, Výsledky vzdělávání dle RVP: Navrhuje průpravné hry a cvičení pro děti a mládež. Spolupodílí se na tvorbě a na realizaci projektu týmového představení; naplánuje, připraví finální projekt a realizuje své vlastní představení určené k aktivní komunikaci s divákem/klientem; přijímá zodpovědnost za inscenaci jako výsledek procesu společné tvorby; ovládá základní divadelní propriety; dokáže se prezentovat v různých situacích ve skupině; prozkoumává témata z více úhlů pohledu a pojmenovává hlavní téma a konflikt. Typ interakce: Kombinované Druh výukového zdroje: Výukové materiály
3
PRACOVNÍ TEXT PRO ŽÁKA:
ZÁKLADNÍ INFORMACE: Aktivity, které budete připravovat pro děti a mládež ze sociálně vyloučených lokalit budou realizovány ve spolupráci s Nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež (NZDM), popřípadě s organizacemi, které také splňují Standardy kvality sociálních služeb. Zde si napište přípravu, Vámi připravené aktivity – z Pracovního listu č. 6:
4
Úkoly - zadání pro žáka Úkoly - zadání pro žáka
Pečlivě si projděte Vámi připravené aktivity – Pracovní list č. 6, Vašim úkolem bylo navrhnout 2. vhodné aktivity, pro 1. cílovou věkovou skupinu dětí a mládeže 6-12 let), ve kterých využijete prvky dramatizace. Aktivity by měly odpovídat poslání a cílům předmětu a NZDM a jejich klientů. Realizace - nyní navrhované aktivity za pomoci prvků dramatické výchovy předveďte; můžete využít i práce ve skupině a realizovat projekt jako týmového představení; nezapomeňte se zaměřit na aktivní komunikaci s divákem/klientem. Po realizaci si ihned k jednotlivým aktivitám zapište do Pracovního listu poznámky, zkušenosti, které jste získali(pozitivní i negativní). Splněné úkoly zapsané Pracovním listu následně prezentujte spolužákům pomocí interaktivní tabule. Vaše prezentace záznamů slouží jako podklad k následné diskuzi, tu zorganizujte (při organizaci diskuze se řiďte pokyny vyučujícího).
5
Pracovní list žáka Pracovní list žáka
Moje zkušenosti a poznatky z realizace aktivity č. 1 (pro věkovou skupinu let). Název aktivity Co vše se mi v dramatizaci podařilo : Co je třeba zlepšit, co chybělo : Moje zkušenosti a poznatky z realizace aktivity č. 2 (pro věkovou skupinu let).
6
Zdroj: Pojmosloví nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. In: [online] vyd. Praha [cit ]. Dostupné z:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.