Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
2
Obsah ETA je v Skliku! Sklik 2017
Konec standardních inzerátů na Google Nové cílení na YouTube a GDN 7 jednoduchých tipů pro PA kampaně
3
Historický okamžik 8.2.2017 Seznam spustil rozšířené inzeráty
ETA V SKLIKU Historický okamžik Seznam spustil rozšířené inzeráty
4
Sklik 2017 Sjednocení IM do Skliku
Vše půjde servírovat z jednoho rozhraní Krok k plnému doměřování kanálů na Seznamu Zapojení HTML5 přinese do Skliku více možností Zaměření se na Cross-device měření a chytré párování cookies Bohužel zatím nebudou Konverze po zhlédnutí
5
Google: Konec standardních inzerátů
Plný přechod na ETA inzeráty Standardní již nelze upravovat V obsahové síti již nejsou vůbec k dispozici V obsahové síti lze použít Responzivní reklamy nebo ETA
6
Novinky v cílení GDN a YT
Pokud nemáte zapnuté cílení = cílíte na celé GDN YouTube reklama půjde cílit podle historie vyhledávání a. primárně pro vylepšení statistiky b. sekundárně lze ještě lépe vybrat oslovené publikum
7
7 tipů pro každou kampaň Neomezujte rozpočtem konverzní kampaně
Vliv zařízení = Mobile First Experimentujte. Nejste si jistí, pak můžete otestovat svoje hypotézy Pozor na „To nefungovalo“ Spokojenost omezuje potenciál Testování inzerátů Využívání volné shody
8
DĚKUJI ZA POZORNOST MARTIN MATĚJKA PA Team Leader
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.