Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková České Budějovice, červen 2017
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
Studium dané problematiky Osobní zájem Znalost společností Zájem o dané téma
3
Cíl práce Cílem práce je navrhnout optimální obchodní strategii zvoleného podniku s ohledem na konkurenční prostředí.
4
Představení vybrané společnosti
Název: ANGLICKÁ KRÁSA s.r.o. Sídlo: Růžová 244, Milevsko Předmět podnikání: velkoobchod a maloobchod s kosmetickými výrobky Na trhu od roku 2014
5
Hypotézy Hypotéza č. 1: Zákazník požaduje doručit zboží do 3 dnů od jeho objednání, to má vliv na posuzování spolehlivosti dodavatele. Hypotéza č. 2: Firmu v současné době ohrožují maximálně 3 konkurenti.
6
Použité metody Dotazníky SWOT analýza Portfolio matice – BCG matice
Porterův model pěti sil Analýza konkurentů
7
Dosažené výsledky Rychlost dodání je jedním z faktorů zajišťující spokojenost zákazníků Analýza a vyhodnocení konkurence Vyhodnocení pozice firmy ve vztahu ke konkurenci
8
Návrhy opatření Propagace firmy Oslovit konkurenční zákazníky
Zlepšit webové stránky Nový produkt či značku Regulace stávajícího sortimentu
9
Závěrečné shrnutí Hypotézy byly potvrzeny
Dotazníky úspěšně vyhodnoceny Analýzy úspěšně zpracovány Návrhy opatření stanoveny Cíl bakalářské práce byl splněn
10
Odpovědi na otázky Vedoucí práce:
Pokud je společnost Anglická krása ve strategii „Follow me“, tedy druhá na trhu (výsledek Vaší SWOT analýzy), kdo je tedy ze jmenovaných konkurentů lídrem trhu a proč? Oponent práce: Navrhujete zvýšit propagaci firmy – jakým konkrétním způsobem a jaké budou náklady těchto opatření pro firmu?
11
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.