Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Význam a funkce marketingu
2
Marketingové koncepce
Výrobní koncepce Výrobková koncepce Prodejní koncepce Koncepce společenského marketingu
3
Marketingový trojúhelník
zákazník organizace konkurence
4
Marketingové zásady zajištění konkurenční výhody
aktivní využívání tržních příležitostí zaměření se na jednotlivé tržní segmenty koncentrované použití sil
5
Marketingový mix = soubor marketingových nástrojů, které organizace používá k dosažení svých marketingových cílů na cílovém trhu. „4 P“: 1. Product (produkt, tj. výrobek, služba) 2. Price (cena) 3. Place (místo, distribuční cesty) 4. Promotion (propagace, komunikace)
6
Marketing služeb Nehmatatelnost Nedělitelnost Nestálost (proměnlivost)
Hlavním předmětem obchodu není výrobek, ale služba . Charakteristika služeb: Nehmatatelnost Nedělitelnost Nestálost (proměnlivost) Neskladovatelnost (pomíjivost)
7
Marketingový mix služeb
Marketingový mix u služeb je rozšířen o další „4P“ - celkem na „8P“: 1. Product 2. Price 3. Place 4. Promotion 5. People 6. Packaging 7. Programming 8. Partnership Neziskový marketingový mix
8
Cílený marketing 3 základní etapy STP marketing:
Segmenting (segmentace) Targeting (cílení) Positioning (umísťování)
9
Propagace v NS Význam a formy marketingové komunikace Reklama
Podpora prodeje Public relations (hlavní prostředky) Osobní prodej Přímý marketing Prodej služby
10
Propagační mix a životní cyklus produktu
Strategie „tlaku“ Strategie „tahu“
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.