Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Ústav podnikové strategie Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve společnosti Knürr, s. r. o. Autor bakalářské práce: Iveta Jandová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Marcela Juraszková České Budějovice, červen 2016
2
Motivace a důvody k řešení daného projektu
Osobní zájem o dané téma Zájem o prohloubení znalostí řešené problematiky Dostupnost potřebných informací Aplikovatelnost v praxi
3
Cíl práce Cílem bakalářské práce je na základě provedeného výzkumu analyzovat, které z vybraných faktorů manažerské komunikace převládají v práci manažera a doporučit její zlepšení.
4
Výzkumné otázky Otázka č. 1 Jaké komunikační cíle mají klíčové osoby ve společnosti? Jakým způsobem probíhá interní komunikace ve společnosti? Otázka č. 2 Jaké jsou nejpreferovanější způsoby komunikace manažerů ve společnosti? Otázka č. 3 Otázka č. 4 Jak odpovídá současný způsob interní komunikace ve společnosti komunikačním cílům klíčových osob?
5
Metodika práce Analýza dat Vyhodnocení Dotazníkové šetření
Převažují kvantitativní data, pro možnost statistického vyhodnocení jsou zahrnuta i kvalitativní data Otázky uzavřené, polouzavřené Prostřednictvím papírové formy Dotazníkové šetření Grafy Analýza dat Návrhy opatření a doporučení s cílem zlepšení komunikace ve firmě Knürr, s. r. o. Vyhodnocení
6
Představení subjektu Název podniku: Knürr, s. r. o.
Právní forma: společnost s ručením omezeným Vznik podniku: Předmět podnikání: strojírenská výroba Sídlo podniku: Nišovice 9, Volyně Základní kapitál: ,- Kč Počet zaměstnanců: 316
7
Jaké komunikační cíle mají klíčové osoby ve společnosti?
Výzkumná otázka č. 1 Jaké komunikační cíle mají klíčové osoby ve společnosti? Zdroj: Vlastní zpracování
8
Jakým způsobem probíhá interní komunikace ve společnosti?
Výzkumná otázka č. 2 Jakým způsobem probíhá interní komunikace ve společnosti? Zdroj: Vlastní zpracování
9
Výzkumná otázka č. 3 Jaké jsou nejpreferovanější způsoby komunikace manažerů ve společnosti? Zdroj: Vlastní zpracování
10
Výzkumná otázka č. 4 Jak odpovídá současný způsob interní komunikace ve společnosti komunikačním cílům klíčových osob? Při verbální interpersonální komunikaci nejčastěji používají tyto podoby: Zdroj: Vlastní zpracování
11
Návrhy opatření Absolvování přínosných školení, kurzů:
Zvýšení míry empatie Motivace, osobní rozvoj Rozvíjet vztahy mezi nadřízenými a podřízeními – získávat zpětnou vazbu Předávání zkušeností a znalostí
12
Závěrečné shrnutí Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření byly v úvodu položené výzkumné otázky jednoznačně zodpovězeny Byly navrženy opatření vedoucí ke zlepšení komunikace ve společnosti Cíl práce byl splněn
13
Doplňující otázky Vedoucí práce:
„Na základě jakých parametrů je založen princip účinné manažerské komunikace?“ „Který z neverbálních faktorů komunikace je dílčí z hlediska podpory obchodních a prodejních dovedností?“ „Jakým způsobem lze optimalizovat nízkou účinnost verbálních faktorů komunikace? Vysvětlete na názorném případě.“
14
Doplňující otázky Oponent práce:
„Jaké důvody patrně stojí za tím, že firmy organizují teambuildingové akce, které i Vy navrhujete?“ „Pro jaké pracovní pozice a s jakým konkrétnějším zaměřením by jste zařadila workshopy ve sledované společnosti?“
15
Děkuji za Vaši pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.