Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko Autor práce: Lenka Janišová Vedoucí práce: Ing. Ladislav Bartuška Oponent: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.
2
Obsah Motivace k řešení daného problému Cíl práce Metodika práce
Charakteristika Mikroregionu Jindřichohradecko Kvocient dopravní obslužnosti Hodnoty kvocientu autobusové dopravy Hodnoty kvocientu vlakové dopravy Závěr a navrhnutá opatření Doplňující otázky
3
Motivace a důvody k řešení daného problému
Studium v oboru zaměřeném na dopravu Nové znalosti Zajímavost tématu
4
Cíl práce Cílem práce je analýza vybraného regionu z hlediska dopravní obslužnosti, definování zdrojů a cílů cest a rozbor jednotlivých zúčastněných dopravních systémů. V práci bude stanoven kvocient dopravní obslužnosti obcí v daném regionu a navržena případná řešení.
5
Metodika práce Teoretická část práce Aplikační část Definování pojmů
Charakteristika jednotlivých dopravních oborů Aplikační část Definování kvocitentu dopravní obslužnosti Vlastní analýza spojení Tvorba výpočtů Dotazníkové šetření
6
Mikroregion Jindřichohradecko
7
Kvocient dopravní obslužnosti
„Analýza dopravní obslužnosti s důrazem na dopravu jako významný faktor rozvoje regionu“ – Patrik Pova 𝐾𝑑𝑜= 𝑑 𝑖 ∗60∗𝐻 𝑡 𝑖 ∗20
8
Hodnoty kvocientu dopravní obslužnosti autobusové dopravy z Jindřichova Hradce
9
Hodnoty kvocientu dopravní obslužnosti autobusové dopravy do Jindřichova Hradce
10
Hodnoty kvocientu dopravní obslužnosti železniční dopravy
11
Závěr Nejčastější problémy Návrhy řešení těchto problémů
Špatné rozložení spojů Znevýhodnění obcí bez vlakové dopravy Nedostatek odpoledních a večerních spojů Návrhy řešení těchto problémů
12
Doplňující otázky Vedoucí práce Oponent
V práci jste navrhla zavedení dalších spojů do několika obcí, zřejmě toto vyplynulo spíše z požadavků respondentů v daných obcích. Setkala jste se však při zpracovávání jízdních řádů se souběhy spojů různých dopravců? Nebylo by vhodné některé řešit jiným způsobem? Oponent Jaké jsou i jiné faktory, kromě kvocientů dopravní obslužnosti, které ovlivňují dopravní obslužnost? Kompenzace na ujetý km se dosti liší u silniční dopravy v porovnání se železniční dopravou. Která položka nákladů má největší vliv na tento rozdíl?
13
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.