Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Nejasně stanovené cíle Nedůsledné vymáhání naplňování cílů Nevhodně vybraný realizátor cílů Realizátor se s cíli neztotožňuje Realizátor upřednostňuje jiné zájmy než zájmy vlastníků
3
Strategické řízení a plánování
Analýza systému Stanovení cílů Strategie naplňování cílů Nástroje naplňování cílů Řízení naplňování cílů Kontroling a vyhodnocování Řízení neshod Zvyšování efektivity a růst
4
Naplňování cílů a vizí nelze řídit
Realizace nových cílů ve stávajícím systému Nepřizpůsobený systém řízení cíli Přizpůsobení cíle stávající organizační struktuře a organizačním schématům Přizpůsobení cíle dílčím realizátorům
5
Management a řízení Analýza systému Metody řízení podniku
Rozsah aplikace metody Stanovení činností a jejich rozsahu Popisy činností a dílčí cíle Organizační struktura Nástroje naplňování činností a cílů Organizační schéma Řízení naplňování činností a cílů Kontroling a vyhodnocování Řízení neshod Zvyšování efektivity a růst
6
Nemáme spojence Nejsou lidi Zaměstnanci řádně neplní své úkoly
Věrný zaměstnanec téměř neexistuje Nejsou kvalifikovaní zaměstnanci Zaměstnanci brzdí plnění cílů Zaměstnanci nevidí ve splnění cíle naplnění vlastních požadavků a ambicí
7
Lidské zdroje Analýza systému Personální politika a cíle
Popisy funkčních míst Požadavky pro výkon funkčního místa Metody vyhledávání zaměstnanců Výběr a nábor zaměstnanců Systém odměňování Kariéra a osobní růst Rodina a volný čas Ověřování účinnosti stimulů Řízení naplňování cílů Kontroling a vyhodnocování Řešení neshod Zvyšování efektivity a růst Zaměstnávání zdravotně postižených Vzdělávání a BOZP Personální audity
8
Už to není tak dobré jako to bylo
Klesá marže, nakupujeme dráž a prodáváme levněji Konkurence to drtí reklamou Konkurent má štěstí, vyšlo mu to Letos vyděláme určitě méně než loni Zákazníci nenakupují a šetří Naše produkty nejsou ideální
9
Obchod a marketing Obchodní politika: Procesy, řízení a stimuly
Produktové portfolio Trh Získávání nových zákazníků Péče o stávající zákazníky Obchodní příležitosti Poptávky, objednávky Smluvní vztahy Realizace Poprodejní péče Sdílení poznatků a zkušeností Inovace Analýza systému Cíle obchodu a marketingu Strategie naplňování cílů Nástroje naplňování cílů Řízení naplňování cílů Kontroling a vyhodnocování Řízení neshod Zvyšování efektivity a růst Vzdělávání
10
Účetnictví a daně Analýza systému Stanovení rozsahu účetní agendy
Účetní osnova Systém oběhu dokladů Inventarizace a inventury Mzdové směrnice a mzdy Účetnictví jako nástroj řízení Kontroling a vyhodnocování Audit Daňové poradenství
11
Nejčastější objednatel
Majitelé společnosti Jednatelé Výkonní ředitelé
12
Nejčastější důvod spolupráce
Nenaplněné cíle a představy
13
Děkuji Vám za pozornost a těším se na případnou spolupráci
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.