Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Lenka Hunalová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková České Budějovice, červen 2016
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
Aktuální problematika Znalost společnosti Možnost budoucího pracovního uplatnění
3
Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající způsoby získávání nových zákazníků ve vybraném podniku, provést šetření ke zjištění potenciálu trhu a na tomto základě jednak identifikovat perspektivní zákazníky a současně i navrhnout efektivní způsoby získávání. Vlastním přínosem práce bude i návrh na využití nových marketingových a obchodních přístupů.
4
Představení společnosti
Obchodní firma: Adélka a.s. Sídlo: U pekárny, Pelhřimov Hlavní předmět podnikání: mlynářství, pekařství, cukrářství 18 vlastních prodejen
5
Výzkumné problémy 1. Jaké techniky jsou v podniku využité k akvizici zákazníků? 2. Je akvizice zákazníků v podniku přizpůsobena typům trhu? 3. Jsou k akvizici využity moderní marketingové techniky? 4. Je možné využít potenciál trhu a získat nové zákazníky?
6
Metodika práce analýza firemních dokumentů řízený rozhovor
Výroční zprávy Marketingový výzkum řízený rozhovor Obchodní zástupce analýza odběratelů a potenciálu trhu Porterův model Analýza potenciálu trhu
7
Dosažené výsledky 1. Jaké techniky jsou v podniku využité k akvizici zákazníků? Osobní prodej Obchodní zástupci Marketingový mix Podpora prodeje Public relations Event marketing
8
Dosažené výsledky 2. Je akvizice zákazníků v podniku přizpůsobena typům trhu? B2B – obchodní zástupci B2C – přímý prodej
9
Dosažené výsledky 3. Jsou k akvizici využity moderní marketingové techniky?
10
Dosažené výsledky 4. Je možné využít potenciál trhu a získat nové zákazníky? Tržní potenciál Konkurenceschopnost Oslovování nových zákazníků
11
Řízený rozhovor Obchodní zástupce Richard Nýdrle
Široké portfolio pracovních povinností Vyhledávání nových příležitostí Připravenost na obchodní schůzky Důraz na informace o kvalitě výrobků Podpora nových projektů
12
Návrhy opatření Školení obchodních zástupců Podpora vizí
Veletrhy, výstavy Efektivnější využití sociálních sítí Oslovení nových potenciálních zákazníků
13
Otázky Můžete specifikovat, v čem by byl (a nebyl) přínos lepšího oslovení lidí z celé republiky prostřednictvím Facebooku?
14
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.