Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tisková konference Informovaný spotřebitel

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tisková konference Informovaný spotřebitel"— Transkript prezentace:

1 Tisková konference Informovaný spotřebitel
Potravinářská komora České republiky Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii PK ČR Praha, 24. listopadu 2016

2 Nové komunikační kampaně PK ČR
Poznej původ masa – pouze čerstvé je kvalitní Partneři: Zeman maso – uzeniny, a.s., MÚÚÚ Maso uzeniny Písek, a.s. Přírodní sýry - základ zdravé výživy Partneři: Madeta, a.s., Interlacto, spol. s r.o. Nakupujeme regionálně Partneři: Agrární komora ČR, Billa, spol. s r. o.

3 Poznej původ masa Cíl: Hlavním cílem projektu je zvýšení povědomí českého spotřebitele o způsobu značení masa. Rychlé určení země původu nebo místa provenience u čerstvého, chlazeného a zmrazeného vepřového, skopového, kozího a drůbežího masa.

4 Poznej původ masa Vedlejší cíle:
Seznámit spotřebitele se současným systémem značení původu masa. Vysvětlit, co je obsahem značení a jak je na obalu uváděno. Dát jednoduchý návod, jak se v systému rychle orientovat, co je podstatné a co podružné. Upozornit na „kouzlo výjimek“ . Vysvětlit spotřebiteli, k čemu je dobré znát historii (životopis) zvířete. Zdůraznit, co znamená chov domácích zvířat pro krajinu a společnost, co podporuje nákupem domácí produkce. Vysvětlit jak se promítá původ a místo zpracování do kvality, proč kupovat vždy čerstvé.

5 Přírodní sýry – základ zdravé výživy
Cíl: Hlavním cílem projektu je zvýšení povědomí českého spotřebitele o způsobu značení sýrů.

6 Přírodní sýry – základ zdravé výživy
Vedlejší cíle Vysvětlit spotřebiteli, že není sýr jako sýr, jak poznat ten kvalitní pouhým pohledem. Upozornit spotřebitele, že nejkratší řetězec je ta správná cesta. Přesvědčit spotřebitele, že sýr je zdravý, ale pouze když kupuje sýry bez barviv a stabilizátorů. Vysvětlit spotřebiteli, proč jsou domácí sýry bezpečnější a zdravější. Na dalších příkladech uvést, že čerstvé mléko a mléčné výrobky jsou zdravé. Zdůraznit spotřebiteli, že to je díky fungující kontrole podél celého výrobního cyklu, od farmy po vidličku.

7 Přírodní sýry – základ zdravé výživy
Ukázka kampaně

8 Nakupujeme regionálně
Cíl: Podpora prodeje českých regionálních produktů cestou zvýšení povědomí spotřebitele o způsobu výroby a značení.

9 Nakupujeme regionálně
Vedlejší cíle: Propagace prodejních míst regionálních potravin v médiích s návodem, jak je jednoduše vyhledávat. Aktualizace a propagace informačních stránek pro on-line vyhledávání regionálních výrobců potravin podle jména, sídla, IČ, výrobků, názvů výrobků a držených značek. Doplnění databáze o prodejní místa v maloobchodní síti, kde lze vyhledaný výrobek zakoupit.

10 Cílové skupiny Kampaně jsou zaměřeny primárně na ženy v aktivním věku a matky s dětmi, realizující v rodinách nákupy a žijící jak v městských aglomeracích, tak ve venkovských sídlech. Další cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 16 až 19 let bez ohledu na místo kde žijí.

11 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Tisková konference Informovaný spotřebitel"

Podobné prezentace


Reklamy Google