Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická"— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická
v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu Autor bakalářské práce: Lukáš městka Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Zdeněk Caha, MBA, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Romana Křížová České Budějovice, Červen 2016

2 Motivace a Důvody k řešení tématu
Působení v roli praktikanta na Katedře cizích jazyků VŠTE Zajímavost odvětví překladatelských služeb Uplatnění výsledků v praxi

3 Cíl práce Cílem bakalářské práce je na základě analýzy marketingových strategii současné konkurence na trhu s překladatelskou činností navrhnout inovativní strategii pro nově vstupující agenturu.

4 Výzkumné otázky 1. Které překladatelské agentury mají v Českých Budějovicích nejlepší marketingovou strategii? 2. Jaké druhy reklamy lze v případě překladatelské agentury využít? 3. Je možné využít klasické formy reklamy v případě začínajícího podniku? 4. Jaký je vztah mezi cenou a efektivitou reklamy?

5 Představení společnosti
Název podniku : Regionální středisko odborného překladu Sídlo: Okružní 517/10, České Budějovice Předmět podnikání

6 Použité metody Metoda sběru dat
Analýza a komparace marketingu konkurenčních subjektů SEO analýza Analýza sociálních sítí Vlastní návrh marketingové strategie

7 Analýza konkurentů- hodnotící kritéria
Webové stránky SEO analýza Produkt/cena Využití mobilních aplikací Reference Sociální sítě Venkovní reklama

8 Analýza konkurentů

9 Reklamní strategie Mobilní aplikace Direct marketing Native marketing
Sociální sítě Systém výhod pro překladatele

10 Internetová reklama a eventy
Google AdWords Aplikace SEO a SEM Maximální důraz na spolupráci s VŠTE

11 Klasická reklama Dárkový poukaz Reklamní leták

12 Návrhy opatření Poučení se z chyb konkurentů Cílení na Jihočeský kraj
Plánování reklamních nástrojů

13 Závěr Cíl práce byl splněn Výzkumné otázky byly zodpovězeny

14 Doplňující dotazy V čem spatřujete u Vámi navržené marketingové strategie největší inovativnost? Co bude podle Vás klíčem úspěchu agentury, pro kterou jste navrhoval marketingovou strategii? Kdybyste měl tvořit reklamu na Vámi analyzovanou překladatelskou agenturu, jaký slogan byste zvolil tak, abyste přilákal případné klienty?

15 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická"

Podobné prezentace


Reklamy Google