Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor bakalářské práce: Jana Součková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Josef Medek České Budějovice, červen 2016
2
Obsah Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl práce
Představení firmy Výzkumné problémy Metodika práce Vyhodnocení výsledků Návrhy opatření Stručné závěrečné shrnutí Doplňující otázky
3
Motivace a důvody k řešení daného problému
Zájem o danou problematiku Praxe ve firmě Spolupráce s vedením a zaměstnanci daného podniku
4
Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza funkčnosti uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku. Následné vyhodnocení problematických oblastí a návrh opatření na jejich eliminaci.
5
STRABAG a.s. Stavební společnost, působnost 1992
Hlavní sídlo v ČR - Praha 5, Na Bělidle 198/21 Vlastník firmy – Bau Holding Beteiligungs AG (Rakousko) Působnost firmy – 2 základních obory dopravní stavitelství; pozemní a inženýrské stavitelství. Řada dceřiných firem
6
Aktuální stavba
7
Výzkumné problémy 1) Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá? 2) Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích? 3) Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku?
8
Použité metody Sestavení dotazníku a neformální rozhovory (praxe ve firmě) Analýza komunikačních nástrojů v podniku Předání dotazníků, sběr dat z dotazníkového průzkumu Zpracování a vyhodnocení dat z šetření Návrhy opatření
9
Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá?
Výzkumný problém č. 1 Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá? Dotazníkové šetření, neformální rozhovor
10
Výsledek: - nejpoužívanější komunikační nástroje – telefon, osobní rozhovor a ová komunikace
11
Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích?
Výzkumný problém č. 2 Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích? Dotazníkové šetření, neformální rozhovor Výsledek: špatná komunikace od vedení z Brna, málo komunikují se svými podřízenými, neposkytují aktuální informace
12
Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku?
Výzkumný problém č. 3 Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku? Dotazníkové šetření Výsledek: - zpětná vazba – vedení Brno - nedostatek informací - prodloužení porad (diskuze) - konflikty (Brno)
13
Návrhy opatření Předání důležitých informací včas Brno – zpětná vazba
Školení pro zaměstnance – následovat může firemní akce Zaměstnanci Brno – absolvovat kurz (kvůli častým konfliktům)
14
Závěrečné shrnutí Vnitropodniková komunikace ve firmě STRABAG a.s.
Výzkumné problémy byly zodpovězeny Komunikace mezi zaměstnanci – telefon, , osobní rozhovor Cíl bakalářské práce byl splněn
15
Otázky vedoucí bakalářské práce
1) Prosím o vysvětlení grafického zpracování výsledků v grafu č. 49 – hodnota 1, osa x. 2) Objasněte důvod návrhu častějších porad.
16
Otázky oponenta V návrzích opatření navrhujete, aby nadřízení pracovníci poskytovali důležité informace svým podřízeným pracovníkům včas. Jakým konkrétním způsobem lze dle Vás včasnost předávání informací zabezpečit?
17
Děkuji za vaši pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.