Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku"— Transkript prezentace:

1 Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor bakalářské práce: Jana Součková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Josef Medek České Budějovice, červen 2016

2 Obsah Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl práce
Představení firmy Výzkumné problémy Metodika práce Vyhodnocení výsledků Návrhy opatření Stručné závěrečné shrnutí Doplňující otázky

3 Motivace a důvody k řešení daného problému
Zájem o danou problematiku Praxe ve firmě Spolupráce s vedením a zaměstnanci daného podniku

4 Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza funkčnosti uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku. Následné vyhodnocení problematických oblastí a návrh opatření na jejich eliminaci.

5 STRABAG a.s. Stavební společnost, působnost 1992
Hlavní sídlo v ČR - Praha 5, Na Bělidle 198/21 Vlastník firmy – Bau Holding Beteiligungs AG (Rakousko) Působnost firmy – 2 základních obory dopravní stavitelství; pozemní a inženýrské stavitelství. Řada dceřiných firem

6 Aktuální stavba

7 Výzkumné problémy 1) Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá? 2) Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích? 3) Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku?

8 Použité metody Sestavení dotazníku a neformální rozhovory (praxe ve firmě) Analýza komunikačních nástrojů v podniku Předání dotazníků, sběr dat z dotazníkového průzkumu Zpracování a vyhodnocení dat z šetření Návrhy opatření

9 Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá?
Výzkumný problém č. 1 Jaké komunikační nástroje firma STRABAG a.s. nejvíce používá? Dotazníkové šetření, neformální rozhovor

10 Výsledek: - nejpoužívanější komunikační nástroje – telefon, osobní rozhovor a ová komunikace

11 Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích?
Výzkumný problém č. 2 Jaká je kvalita uplatňované komunikace v jednotlivých tocích? Dotazníkové šetření, neformální rozhovor Výsledek: špatná komunikace od vedení z Brna, málo komunikují se svými podřízenými, neposkytují aktuální informace

12 Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku?
Výzkumný problém č. 3 Jaké jsou nejčastější problematické oblasti při komunikaci v podniku? Dotazníkové šetření Výsledek: - zpětná vazba – vedení Brno - nedostatek informací - prodloužení porad (diskuze) - konflikty (Brno)

13 Návrhy opatření Předání důležitých informací včas Brno – zpětná vazba
Školení pro zaměstnance – následovat může firemní akce Zaměstnanci Brno – absolvovat kurz (kvůli častým konfliktům)

14 Závěrečné shrnutí Vnitropodniková komunikace ve firmě STRABAG a.s.
Výzkumné problémy byly zodpovězeny Komunikace mezi zaměstnanci – telefon, , osobní rozhovor Cíl bakalářské práce byl splněn

15 Otázky vedoucí bakalářské práce
1) Prosím o vysvětlení grafického zpracování výsledků v grafu č. 49 – hodnota 1, osa x. 2) Objasněte důvod návrhu častějších porad.

16 Otázky oponenta V návrzích opatření navrhujete, aby nadřízení pracovníci poskytovali důležité informace svým podřízeným pracovníkům včas. Jakým konkrétním způsobem lze dle Vás včasnost předávání informací zabezpečit?

17 Děkuji za vaši pozornost!


Stáhnout ppt "Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku"

Podobné prezentace


Reklamy Google