Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů bank působících v České republice Autor práce: Lucie Řeháková Vedoucí práce: Ing. Markéta Popílková Oponent práce: Ing. Václav Dvořák České Budějovice, červen 2017
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
zájem o danou problematiku prohloubení znalostí aktuálnost tématu dostupnost informací
3
Cíl práce analyzovat situaci na bankovním trhu v České republice v oblasti bankovních produktů predikovat další vývoj provést analýzy hlavních bank na trhu a následnou komparaci systémů bankovních produktů jednotlivých bank
4
Výzkumné otázky Která z mnou zvolených bank bude nejvyužívanější?
Který z uvedených bankovních produktů využívají klienti nejvíce? Která ze zvolených bank je pro klienty nejvýhodnější z hlediska poplatků a poskytovaných služeb u jednotlivých produktů? Který z uvedených úvěrů a půjček by klienti preferovali nejvíce?
5
Použité metody Analýza dokumentů Interní dokumenty bank
Zaměstnankyně pobočky Moneta Money Bank Internetové stránky bank Komparace získaných dat Dotazníkové šetření 14 otázek 126 respondentů Elektronická i papírová podoba
6
Vyhodnocení výsledků Která z mnou zvolených bank bude nejvyužívanější?
Česká spořitelna
7
Který z uvedených bankovních produktů využívají klienti nejvíce?
Běžný účet
8
Která ze zvolených bank je pro klienty nejvýhodnější z hlediska poplatků a poskytovaných služeb u jednotlivých produktů? Běžný účet – Fio banka Studentský účet – Česká spořitelna Spořící účet – Raiffeisenbank Platební karta – Fio banka Kreditní karty – Raiffeisenbank (poplatky) Česká spořitelna (úroková sazba) Stavební spoření – Česká spořitelna Kontokorent – Fio banka Americká hypotéka – Fio banka Termínovaný vklad – Fio banka
9
Který z uvedených úvěrů a půjček by klienti preferovali nejvíce?
Hypotéku
10
Návrhy opatření Věrnostní programy Zpřehlednění internetových stránek
Propagace bankovních produktů (reklama v televizi či jiný marketingový způsob)
11
Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny
Stanoveny návrhy opatření Cíl práce byl splněn
12
Doplňující dotazy Vedoucí bakalářské práce: Oponent bakalářské práce:
U jaké banky máte vedený účet a proč? Jaké produkty Vy osobně nejvíce využíváte? Oponent bakalářské práce: Kdo je guvernérem ČNB Co znamená nabídka bank – běžný účet zdarma? Co je to PRIBOR a jaká je jeho současná hodnota?
13
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.