Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Projekt figura v současném malířství a na 1. stupni zš Mgr
Projekt figura v současném malířství a na 1. stupni zš Mgr. Romana Šubrtová /15
2
ZŠ a MŠ generála Františka Fajtla DFC
Rychnovská 350, Praha 18 – Letňany ročník
3
ADRIENA ŠIMOTOVÁ 2.ROČNÍK
…původní moje představa o konečné podobě dětských výtvorů se neshodovala s realitou děti potřebovaly oporu v lineární kresbě vzhledem k jiné povaze práce jsem vynechala práci s tvarovou úpravou podkladu
4
ADRIENA ŠIMOTOVÁ 4. ročník . 2. + 4. ročník zobrazit postavu člověka
charakterizovat postavu určitým detailem, konkrétní částí figury pracovat s tvarovou deformací a s absencí barvy A. Šimotová . ADRIENA ŠIMOTOVÁ 4. ročník
5
ANA MENDIETA SMRT 4. ROČNÍK
Člověk se po smrti „vrací“ do přírody, je stále součástí naší Země? Co znamená výrok: „Člověk po sobě zanechává stopy.“ Smrt v pohádkách a ve filmu ANA MENDIETA SMRT 4. ROČNÍK A. Mendieta
6
ANA MENDIETA Náhrobek mayského bojovníka 4. ROČNÍK
7
ANA MENDIETA 3. ROČNÍK Kouzelná stavebnice kouzelníka Maxe
pohádkové téma umožnilo vysvětlit stylizaci
8
Jiří sopko pižďuchové 2. ročník
Technika roztírání modelíny dětem pomohla při práci s barvou, Barva se udrží čistá žáci ochopí, co je pasta a jaké má vlastnosti někteří měli ale s technikou potíže, (k roztírání je potřeba určitá síla, určitá razance, kterou druháci v prstech nemají) J. Sopko
9
Otakar slavík jezerní lid 5. ročník úkoly :
namalovat deformovanou figuru nebo figury zachytit roztříštěné světlo, pohyb figury a pohyb vody pracovat s bodem, tvarem a barvou O. Slavík
10
Lubomír typlt klonové 2. ročník
práce se šablonou zdvojená figura barevná exprese vyjádření tematického protikladu L. Typlt (dítě x násilí)
11
Henry Moore 4. ročník sedící obr ležící obryně
úkol: vymodelovat prostorovou figuru v životní velikosti využít deformaci, která z techniky obalování vyplývá, k vyjádření setrvalosti a monumentality postav + kladně hodnocena poloha postavy, myšlenka a vzniklé fotografie H. Moore - techniku děti nezvládaly
12
2. ročník Michal gabriel pomník pro superhrdinu úkol:
Můj Bažiňák je hnědý, protože bydlí v bažině a zachránil letadlo při srážce na letišti… Chytil ho rukama jako hračku a postavil na zem… 2. ročník úkol: pochopit výraznou deformaci postavy přijmout deformaci jako způsob vyjádření zvláštních (v tomto případě nadlidských) vlastností v kresbě s touto deformací pracovat M Gabriel Michal gabriel pomník pro superhrdinu
13
jiří načeradský kukla 3. ročník
rozčlenění figury pomocnými osami na symetrické nebo logické části J. Načeradský
14
jiří načeradský hmyzáci 3. ročník
diskutovali jsme hlavně o barvách, liniích a kontrastu. J. Načeradský
15
Oldřich Kulhánek 3. ročník mám v krvi draka (proměny)
žákům se dařilo propojit části reprodukcí s vlastní kresbou… Někteří s tím měli ze začátku potíže, ale většina si s tím nakonec velmi pěkně poradila. Žáci pracovali překvapivě abstraktně a jejich nápady a postupy působily odvážně a zajímavě O. Kulhánek
16
francis bacon 2 + 3. ročník portrét strachu a bolesti 2. ročník
F. Bacon fotografovali jsme naše obličeje (přes sklo deformované) a s kopiemi dále pracovali… naším cílem bylo deformaci tvaru pochopit a přijmout jako výrazový vizuální prostředek
17
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.